کارشناس مسایل سیاسی:

کار جهادی وظیفه آحاد مردم و مسئولین است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع خواهران بسیجی پایگاه فاطمیون شهرکرد ، کار جهادی را وظیفه آحاد مردم در چله دوم انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۸۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست بصیرتی با موضوع مسائل سیاسی روز در در پایگاه فاطمیون امام حسن (علیه السلام) شهرکرد برگزار شد.

مجتبی صالحی فر، از کارسناسان مسائل سیاسی در این نشست گفت: با آغاز سال ۱۳۹۸ وارد چهل ساله دوم انقلاب شدیم و باید هر کسی وظیفه خود را مشخص کند؛ معلم، وزیر، نماینده و در یک کلام همه باید کار جهادی انجام دهند.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف همچون مباحث علمی، پزشکی، سلول های بنیادی، نانو، قدرت بازدارندگی دفاعی و ...،  افزود: درست است ما در خیلی مسائل داخلی پیشرفت کردیم و در برخی حوزه ها نیز نیازمند تلاش بیشتر هستیم که عرصه اقتصادی  و حوزه مسائل فرهنگی یکی از آنهاست.

صالحی فر به حضور نظامیان آمریکایی در خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: جنگ رسانه ای و روانی برای تأثیرگذاری روی اراده مردم ما از اهداف اصلی این لشگرکشی هاست که هزینه آن را نیز کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می پردازند.

وی، عزم ملی مردم و مسئولین و انسجام داخلی تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به ظرفیت های درونی را عامل اصلی و لازم برای مقابله با تحریم و تهدید و فشارهای اقتصادی و جنگ روانی و رسانه ای را عامل اصلی برای شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ارسال نظرات