سید ساجد یعقوبی
به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد
به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر مراسم معنوی زیارت عاشورا، به همت سپاه ناحیه نمین و با مشارکت ادارات و ارگان ها و آحاد بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام شهر نمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
مراسم معنوی زیارت عاشورا در نمین برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر مراسم معنوی زیارت عاشورا، به همت سپاه ناحیه نمین و با مشارکت ادارات و ارگان‌ها و آحاد بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام شهر نمین برگزار شد.

حجت الاسلام جوادی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس به دنبال فتح خاک نبودند بلکه ارزش‌های انقلابی و اسلام ناب محمدی را با مجاهدت‌های خود فتح نمودند.

وی افزود: این انقلاب و این امنیت و آرامش مدیون خون شهدای گرانقدری است که با خون خود توانستند نهال انقلاب را آبیاری نموده و تحویل ما بدهند و لذا وظیفه ما مسئولان و آحاد ملت ایران در شرایط فعلی ادامه این راه پرافتخار شهدای عزیز و حراست و نگهبانی از آرمان‌های انقلاب و اسلام و امام و رهبری می‌باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: ما در فتح خرمشهر به قله‌های رفیع انسانیت و معنویت دست یافتییم و دست نصرت و یاری خداوند را در این عملیات و در طول هشت سال دفاع مقدس به عینه مشاهده نمودیم فلذا امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

در ادمه برنامه مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام نمین با حضور همه مسئولان و رزمندگان و بسیجیان برگزار و با آرمان‌های شهدا عهد دوباره‌ای بسته شد.
ارسال نظرات