يادگار دفاع مقدس در جمع مردم شهرستان بن:

فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت است

یکی از یادگاران دفاع مقدس در آئین بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان بن، گفت: مشکلات اقتصادی با الگوگیری از فتح خرمشهر بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت، قابل حل هستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۳۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزای بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حميدرضا توسلي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، گفت: پيروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات دنيا را به هم زد و بلوك بندی شرق و غرب را عوض كرد و در زمانه ای كه تمام كشورها به شرق و غرب و ابسته بودند و از خود هيچ استقلالی نداشتند، استقلال واقعی را به كشور برگرداند و مقابل تمام ابرقدرتهای دنيا ايستاد.

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولی فقيه در سپاه قمر بنی هاشم عليه السلام اظهار داشت: با پيروزی انقلاب اسلامی، ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی به تمام آزادی خواهان جهان مخابره شد و ملتهای منطقه نيز شروع به الگوگيری از انقلاب اسلامی نمودند كه اين امر موجب عصبانيت دنيای استكبار و دشمنی با اين انقلاب مقدس شد.

يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: پس از پيروزی انقلاب اسلامی و احتمال نفوذ و صدور انقلاب به كشورهای منطقه، استكبار جهانی دست به اقداماتی از جمله القای ناكارآمدی اسلام در حكومت داری، وضع شديدترين تحريمها، ايجاد رعب و وحشت در بين مردم با ترور نيروهای انقلابی و اثرگذار در انقلاب، و ايجاد غائله های قومی زد تا بتواند با انقلاب اسلامی مقابله كند.

وی ادامه داد: وقتي دشمن نتوانست در اين زمينه ها موفقيتی داشته باشد، تمام كشورهای دنيا را بسيج كرد و به رهبری صدام ملعون جنگ تمام عياری را عليه انقلاب اسلامی آغاز كرد تا بتواند انقلاب اسلامی را متوقف كند و جلوی صدور انقلاب را بگيرد كه با فداكاری و ايثار رزمندگان نتوانست در اين زمينه موفق شود.

يادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: جمهوری اسلامی ايران در سال اول جنگ به دليل مديريت غير جهادی و ليبرالی موفقيتی نداشت ولی با تغيير فرماندهی جنگ، سلسله عملياتهايی انجام شد كه منجر به فتح خرمشهر گرديد و موازنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامي ايران تغيير داد.

وی، در پایان با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم و تهدید نظام استکبار جهانی در این برهه از زمان، تأکید کرد: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبر بعنوان ولی امر مسلمین و انسجام و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین می تواند بهترین راهکار برای ایستادگی مقابل توطئه های دشمن باشد.

توسلی با اشاره به ضرورت الگوگیری از آزادسازی خرمشهر قهرمان بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت، افزود: باید بدانیم که مشکلات اقتصادی نیز همچون فتح خرمشهر، با تکیه بر وحدت و نگاه به ظرفیت های درونی کشور و مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی قابل حل هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار