مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سیب و سوران گفت: مردم خرمشهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از قبل برای این تهاجم آمادگی نداشتند و با سلاح ایمان و عزم از آرمان هایشان دفاع کردند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۲۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران،  مسئول نمایندگی ولی فقیه‌ ناحیه سپاه سیب و سوران به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و ماه مبارک رمضان در نماز جمعه اهل تسنن در روستای شندان حضور یافت.

حسین عبدالهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سیب و سوران گفت : ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت و ماه بهار قرآن است، ماهی است که بنابر فرموده نبی اکرم(ص) در آن به میهمانی خداوند دعوت شده ایم و  هر انسان عاقلی باید فرصتهای بی نظیر این ماه را غنیمت شمرد و برای سفر دشوار و طولانی آخرتش توشه برگیرد.
 
وی افزود: بسیاری از اعمالی که در این ماه مورد سفارش معصومین(ع) است ،در عین داشتن ثواب فوق العاده مشقتی ندارد و وقت چندانی نمی گیرد.

عبدالهی به ثواب تلاوت هر آیه از قرآن در این ماه اشاره و بیان کرد: قرائت هر آیه از قرآن  در رمضان برابر با یک ختم قرآن است و یاخواندن سوره قدر در هنگام سحری و افطار فضیلت بسیاردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: رسیدگی به فقرا و کسانی که سفره افطارشان خالی است باید مورد توجه قرار گیرد.
 
این مسئول توبه به درگاه خداوند و مناجات با به خصوص در هنگام سحر را امری مغتنم که مورد تاکید روایات است دانست و بیان کرد: بالاترین و پرفضیلت ترین عمل این ماه بنا بر فرمایش رسول اکرم(ص) دوری از محرمات الهی است، همین که انسان همت کند تا در این ماه گردهیچ گناه و معصیتی نگرد دبالاترین عمل این ماه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سیب و سوران اضهار داشت: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند، آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی نظیر ماند.
 
عبدالهی افزود: خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، از این رو سوم خرداد و فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

ارسال نظرات