امام جمعه بوشهر با انتقاد از مسؤلان نسبت به توجه بیشتر به جوانان ابراز داشت: استکبار جهانی تمام توان خود را برای ناامیدی و جدا کردن نسل جوان از انقلاب بکار بسته است و باید در مقابل ، به جوانان  توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۲۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه ‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به جوانان انقلابی اظهار داشت: مسئولان در امور کشور باید از جوانان متعهد و حزب اللهی به معنی دقیق کلمه استفاده کنند و با یک نگاه انقلابی و حرکتی جهادی انقلاب اسلامی را پیش ببرند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف های امروز دشمن است به همین دلیل استکبار جهانی با ابزار مختلف تمام توان خود را برای ناامیدی و جدا کردن نسل جوان از انقلاب بکار بسته است و باید در مقابل این هجمه ها مسئولان  به جوانان  توجه داشته باشند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به عکس شهید نادر مهدوی در کنار رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان با دانشجویان افزود: این نشان می دهد رهبر معظم انقلاب نادر مهدوی ها و حرکت جهادی این جوانان را سرلوحه کار می دانند.
وی یادآور شد: شهید نادر مهدوی سرداری بوشهری و جوانی انقلابی بود که توانست یاد رئیسعلی دلواری را زنده کند.
صفایی بوشهری خطاب به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد:' ما بوشهری ها هزاران هزار نادر مهدوی داریم که در مقابل آمریکا با تمام وجود می جنگیم.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: مردم ایران با اتحاد و همدلی با آزادسازی خرمشهر نشان داند که می توان در مقابل ابرقدرتها ایستاد  پیروز شد.

 
ارسال نظرات