خبرهای داغ:

سخنرانی جانشین سپاه لالی بمناسبت سوم خرداد

سروان‌ پاسدار گورویی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی ظهر روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت
کد خبر: ۹۱۴۱۶۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

سروان پاسدار گورویی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی ضمن تبریک بمناسب سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر را برای ملت ایران روز مهم و بزرگی خواند و گفت: در این روز مردم ایران اسلامی با رشادت خود نشان دادند که استقلال ایران موضوعی نیست که مردم از آن غافل باشند و باید این حماسه جاوید و ماندگار برای ملت ایران اسلامی که یادآور جانفشانی ها و مقاومت رزمندگان و شهداست و با الطاف الهی و تعهد و ایمان و اخلاص آنها به بار نشسته، باشکوه تمام ارج نهاده شود.

سروان پاسدار گورویی افزود : مردم ایران اسلامی در سال‌ های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست دشمنان و نا اهلان نمی‌ سپارند و امروز ایران اسلامی عزتمند و با اقتدار به عنوان کشوری اثرگذار و صاحب رای و تصمیم در معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی در جهان مطرح است که این اقتدار و عزت مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان، خون مطهر شهدا و درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد؛ باید این روز را پاس داشت و رشادت و ایثارگری ایرانیان در این روز مقدس را به خوبی برای نسل جدید به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه به تشریح بخشی از برنامه های اجرائی سوم خرداد پرداخت و گفت؛ بهمین مناسب بمدت سه روز برنامه های مختلفی از جمله؛ فضاسازی محیطی، نشست خبری، نهضت روشنگری، نشست بصیرتی، اعزام راوی به مدارس، غباروبی گلزار شهدا، معراج شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، بانگ مقاومت و پیروزی و.. در سطح شهرستان صورت گرفت.

اعلام برگزاری برنامه‌ های گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در لالی
 
همچنین فرمانده بسیج جامعه زنان لالی از برگزاری برنامه‌ های سالروز حماسه فتح خرمشهر خبر داد
 
خواهر جهانگیری فرمانده بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان اظهار کرد؛ ویژه برنامه‌ های سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر در لالی برگزار شد. 
 
 
جهانگیری افزود: با برنامه‌ ریزی و مشارکت سپاه ناحیه لالی و اقشار مختلف برنامه‌ هایی از قبیل: برگزاری ویژه برنامه بانگ مقاومت و پیروزی در  سطح پایگاه ها، ویژه برنامه عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا صورت گرفت . 
 
وی افزود؛  از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان لالی میتوان به؛ فضا سازی محیطی، نشست روشنگری، نشست تحکیم خانواده، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع آزاد سازی خرمشهر، محفل انس با قرآن، مراسم جز خوانی قرآن، غبار روبی گلزار شهدا و میز خدمت (مشاور خانوادگی، حقوقی و...) اشاره کرد.
 
جهانگیری در پایان با بیان تقدیر از پایگاه های تابعه بسیج خواهران از برگزاری برنامه شب های قدر در سطح مساجد خبر داد.
 

تشریح برنامه های بزرگداشت قیام سوم خرداد در لالی

سروان پاسدار گوروئی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد را تشریح کرد

همچنین نشست خبری سروان پاسدار گوروئی جانشین فرمانده سپاه ناحیه در محل دفتر فرماندهی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست سروان پاسدار گوروئی ضمن گرامیداشت قیام سوم خرداد با بیان محور برنامه های حماسه آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد؛ این ویژه برنامه ها به مدت سه روز در شهرستان لالی ادامه خواهد داشت.

وی افزود؛ سپاه ناحیه لالی بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه در نظر دارد حدود بیست و هشت برنامه بمدت سه روز در سطح شهرستان برگزار کند.

گوروئی ادامه داد؛ روز چهارشنبه یکم خرداد عنوان روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت فضاسازی محیطی توسط واحد فرهنگی در سطح شهر و روستا ها، برگزاری نشست خبری، ارسال پیامک تبریک بمناسبت سوم خرداد ماه، برگزاری نهضت های روشنگری، برپایی نمایشگاه عکس، پخش سرود های انقلابی در مساجد و ادارات، نشست بصیرتی، اعزام راوی به مدارس، نمایشگاه سلاح و ادوات نظامی، محفل انس با قرآن، صورت خواهد گرفت .

وی تصریح کرد؛ در روز پنج شنبه دوم خردادماه که روز شهدا و ایثارگران پیرامون ولایت نام دارد به برنامه های همچون شبی با شهدا، ایستگاه صلواتی، غباروبی گلزار شهدا، شرکت در مراسم عزاداری شب ضربت خوردن امام علی (ع)، برگزاری دعای کمیل، محفل انس با قرآن، نمایشگاه عکس و فیلم ویژه حوزه خواهران ، دیدار از خانواده شهدا، خواهیم پرداخت.

گوروی در پایان بیان کرد؛ روز جمعه سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار، پیروزی و روز مقاومت شرکت در مراسم نماز جمعه، بانگ مقاومت و پیروزی، سخنرانی بین الصلاتین توسط جانشین ناحیه، برپایی نمایشگاه عکس سوم خرداد، سرکشی مسئولین و شورای تامین از گشت های محل محور، نهضت های روشنگری ویژه حوزه های عشایری و روستایی، نشست بصیرتی ویژه شهری شهید رجائی، شرکت در برنامه شب قدر و شهادت امام علی (ع) انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها