فرمانده سپاه ناحیه ایجرود سوم خرداد را یکی از تاریخی‌ترین روزهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این روز سند غرور ملی و عزت اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

مجید لطیفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال دشمن متجاوز اظهار داشت: رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال و تکیه بر نیروی مردمی موفق شدند این شهر مهم استراتژیک را از وجود دشمن پاکسازی و آزاد کنند.

 

وی افزود: آزادسازی خرمشهر از فرازهای پرافتخار ملت ایران و نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بود که عزت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس توانستند با تکیه بر 4اصل ایمان به قدرت وعنایت خداوند متعال،اطاعت از ولایت فقیه،اعتماد به مردم واستفاده از نیروهای جوان وانقلابی واستفاده از امکانات سبب شکست دشمن در عملیات بیت المقدس وآزادسازی خرمشهر شوند،تصریح کرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزوبوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

 

لطیفی به برنامه های سپاه ناحیه ایجرود به مناسبت هفته ایثار و مقاومت اشاره کرد وافزود:بیش از 40 عنوان برنامه درسطح این شهرستان برگزار می شود که از شاخص ترین آن ها می توان به محافل انس با قرآن کریم، نشستهای روشنگری ،برگزاری یادواره شهدا،دیدار با امام جمعه شهرستان،رژه خودرویی و غبار روبی مزار شهدا اشاره کرد.

ارسال نظرات