خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی از برگزاری نشست سیاسی و هم اندیشی سران طوایف در بخش جولکی شهرستان آغاجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: بمناسبت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر همایش بصیرتی و هم اندیشی سران طوایف در بخش جولکی شهرستان آغاجاریبه همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

ایشان ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و ماه مبارک رمضان و شب های قدر و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی علیه السلام اظهار کرد : این همایش با حضور امام جمعه محترم شهرستان بهبهان و جایزان، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان آغاجاری و بخش دار بخش جولکی و تعدادی از بسیجیان برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری افزود: در حین این نشست سخنرانان از محقق شدن وعده های الهی در خصوص آزاد سازی خرمشهر ،برکات ماه مبارک رمضان و مسائل سیاسی روز داخلی و منطقه ای و هچنین مشکلات بخش جولکی و شهرستان آغاجاری و پایداری طوایف در همه زمان ها در برابر بیگانگان و دشمنان کشور ایراد سخن کردند.

سرهنگ جمالی عنوان کرد: مسؤولین منطقه ای به همراه مهمانانی که برای همایش تشریف آورده بودند از مزار شهدای گمنام در بخش جولکی به مناسبت سوم خرداد غبارروبی کردند و سپس ضیافت افطاری برپا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها