خبرهای داغ:
از اساتید بسیجی دانشگاه تبریز با اشاره به مشکلات جامعه امروز گفت: جامعه امروز ما بی شباهت به خرمشهر دوران جنگ نیست و ما باید تفکر آزادسازی را در جامعه احیا کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  روح اله متفکر آزاد در آیین گرامیداشت سوم خرداد  در جمع بسیجیان حوزه دو کوثر افزود: آزا سازی  جامعه ای که هر آن مورد هجوم دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام است و این امر زمانی محقق می شود که روی پای خود ایستاده و به مقابله با دشمن بپردازیم.

وی با اشاره به اختلافات دیرین بین ایران و امریکا، اضافه کرد: ریشه این تفاوت ها به ۳۰۰ سال قبل یعنی دوران رنسانس در اروپا برمی گردد که اعلام کردند دین را کنار بگذارید که دین افیون ملت ها بوده، تا پیشرفت کنید.

متفکر آزاد ادامه داد: ولی ثابت کرده ایم که با داشتن دین است که پیشرفت حاصل می شود و بهای اثبات این مسئله خون جوانانمان بوده است. امروز بعد از 1400 سال در زیر علم توحید زندگی می کنیم و انتظار ظهور عملی را با پیشرفت های مختلف به عرصه نمایش گذاشته ایم.

این استاد بسیجی با اشاره به اینکه باوجود همه دستاوردهای این انقلاب مشکلاتی هم گریبان گیر جامعه مان است، بیان کرد: این مشکلات به پشتوانه اسلام و ملت قابل حل است. در این مرحله است که احیای تفکر آزاد سازی به میان می آید.

ارسال نظرات