امام جمعه بهاباد در گردهمائی بزرگ بسیجیان ورزمندگان شهرستان بهاباد:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در طیف های جامعه برجسته سازی شود

حجت الاسلام بشکانی: مجاهدت و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است و فرهنگ ایثار و شهادت باید در طیف های جامعه برجسته سازی شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان بهابادی که با حضور فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار امام جمعه فرماندده ناحیه مقاومت بسیج و  جمعی از مسئولان خانواده شاهد و اقشار مختلف مردم درمسجد جامع بهاباد برگزارشد با گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشه و یاد و خاطره شهدای این عملیات گفت : مجاهدت و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است و فرهنگ ایثار و شهادت باید در طیف های جامعه برجسته سازی شود.
امام جمعه بهاباد از عملیات بیت المقدس به عنوان عملیاتی مهم، راهبردی و کم نظیر یاد کرد و گفت: این عملیات غرور انگیز که دستاورد‌ها و ثمرات بسیار ارزشمندی را برای ما به همراه داشت، امروز در دانشکده‌های مهم نظامی دنیا بررسی و تحلیل می‌شود.
وی گفت: امروز هم همانند روز‌های فتح خرمشهر، در پرتو هدایت‌ها و تدابیر رهبری نظام و اتحاد و همدلی همه ظرفیت‌ها و نیرو‌های انقلاب، موجبات شکست و استیصال دشمن فراهم خواهد شد و این یک فرمول قطعی برای حل مشکلات است که اراده ملت ایران بر همدلی و اتحاد و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های ملی است و این اراده بر خواست دشمنان غالب خواهد بود.
بشکانی خاطر نشان کرد : آن زمان با دست خالی توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم و امروزه با امکانات گسترده و ظرفیت های استراتژیک ایران هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.
وی تاکید کرد: مقاومت در خرمشهر ملت ما را آبدیده و آماده دفاع کرده لذا جمهوری اسلامی ایران به نوعی بیمه شده است.
خطیب جمعه بهاباد افزود : آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران و دفاع مقدس است ودشمن در طول چهل سال از پیروزی نظام و انقلاب اسلامی ایران در تمامی برنامه ها و اهداف خود شکست خورده است.
وی ابراز داشت: امروز دیگر درخت انقلاب اسلامی ایران بسیار تنومند شده است و دشمنان قادر به ضربه زدن به آن نیستند و هرروز نسبت به روز قبل شاهد ضعف استکبار و دشمنان نظام و انقلاب و کشور ایران می‌باشیم.
مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود .
ارسال نظرات