فرمانده سپاه ورزقان گفت: عملیات «الی بیت المقدس» که برای باز پس گیری خرمشهر طراحی شد از بزرگترین عملیات های نیروهای مسلح ایران بود که با همکاری موثر سپاه و ارتش با رمز یا «علی ابن ابی طالب» در محور اهواز، خرمشهر و دشت آزادگان آغاز شد که آزادسازی خرمشهر از مهم ترین نتایج این عملیات چهار مرحله ای بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

سیفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند خرمشهر ها در پیش است، بنابراین همانطور که در زمان جنگ با چنگ و دندان خرمشهر از دست متجاوزان آزاد شد امروز نیز باید با جان و دل ایران و انقلاب اسلامی را که ثمره ی خون هزاران شهید است حفظ نموده و نگذاریم خواب شوم دشمنان تعبیر شود.

وی افزود: آمریکا به خیال خود می خواهد با وارد کردن تجهیزات نظامی به خلیج فارس باعث ارعاب مردم شده و ایشان را به تسلیم وادار کند، اما نمی داند که این امت 1400سال پیش گفته اند «هیهات من الذله».

سیفی اضافه کرد: مردم ایران به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب اطمینان  داشته باشند که آمریکا جرات دست به ماشه بردن علیه ما را ندارد چراکه آنها خوب می دانند در صورت وقوع جنگ، وسعت،دامنه و زمان پایان جنگ در اختیار آنها نخواهد بود و ایران با استفاده از بازوان قوی خود در منطقه سیلی محکمی با آنها خواهد زد که صدای آن در کل عالم خواهد پیچید.

ارسال نظرات