مسئول بسیج حقوقدانان قم:

نصرت خداوند در فتح خرمشهر شامل حال رزمندگان شد

مسئول بسیج حقوقدانان قم گفت: دشمنان بعد از پیروزی ایران در دفاع مقدس قلم خود را برافراشتند و نقش بستند که ما توان دفاع در مقابل ایران و رزمندگان ایران را نداریم و نمی توانیم مانند رزمندگان ایرانی دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۴۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام بهارلو، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای زاهدان که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان برگزار شد گفت: نصرت خداوند در فتح خرمشهر پیروزی شیرینی را رقم زد که از بعد سیاسی و بعد نظامی دشمنان انقلاب را در حیرت قرار داد و چنان زمین گیر کرد تا سالها نتوانستند حرکتی انجام بدهند.

وی افزود: دشمنان بعد از پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس قلم خود را برافراشتند و نقش بستند که ما توان دفاع در مقابل ایران و رزمندگان ایران را نداریم و نمی‌توانیم چنین دفاع کنیم.

حجت الاسلام بهار لو بیان کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل دشمنی که حامیان جهانی دارد حرکتی بی بدیل انجام می‌دهد که در یک عرصه کوتاه ۱۹ هزار نفر را  اسیر می‌گیرند و نزدیک ۱۶ هزار نفر از دشمنان دین قرآن و انقلاب و اسلام را به هلاکت برساند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان قم تصریح کرد: وعده‌ای که خداوند داد چنان نصرتی را بر رزمندگان اسلام ثابت کرد که پیروزی بزرگی نصیب رزمندگان اسلام شد.

این مسئول ادامه داد: در دفاع مقدس در خرمشهر وضعیتی به وجود آمد و دشمنان ما آنقدر از نظر پشتیبانی تاسیسات تجهیزات و نیرو‌های عدد و اراده قوی بودن و هیچکس تصور این را نمی‌کردند که روزی خرمشهر فتح شود و لذا بر در و دیوار نوشته بودند ما آمدیم تا بمانیم این چنین تصوراتی در ذهن خودشان پرورانده بودند وقتی که خرمشهر فتح شد صدام ۲۴ ساعت نتوانست حرکتی انجام دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار