یت الله«سیدمحمدرضا مدرسی» با بیان این‌که جز علم و عمل هیچ توشه‌ای برای انسان مناسب و برای آینده آن موثر نیست، است: انسان‌های مسلمان فرصت‌هایی نظیر ماه رمضان و شبهای قدر را زمانهای مناسبی برای ذخیره توشه آخرت می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله«سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های این هفته سوم خرداد ماه نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آموختن احکام الهی و بکارگیری این مهم از جمله رسالت تعیین شده برای جامعه مسلمان است.
وی با بیان این‌که جز علم و عمل هیچ توشه‌ای برای انسان مناسب و برای آینده آن موثر نیست، افزود: انسان‌های مسلمان فرصت‌هایی نظیر ماه رمضان و شبهای قدر را زمانهای مناسبی برای ذخیره توشه آخرت می‌دانند.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن لیالی قدر و ضرورت استفاده از این فرصت الهی، گفت: طبق روایات هرکس در شب‌های قدر احیا بدارد و در این شبها به درگاه خدا استغفار کند تمام گناهانش هر چند هم زیاد باشد آمرزیده می‌شوند.
عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر که در آستانه ایجاد انقلاب اسلامی و بدون وجود ارتش مجهز و سازماندهی شده یکی از مهمترین نمادهای الهی بودن انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی است.
مدرسی یزدی بیان کرد: امام خمینی (ره) بحق فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، یعنی در این مهم عنایت پروردگار به وضوح برای جهانیان مشهود است.
این مسئول پیروزی حزب الله در برابر رژیم سهیونیستی را از دیگر مصادیق پیروزی توکل به خدا در مقابل استکبار دانست و بیان کرد: تنها راه سرنگونی ملت مسلمان در برابر استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت است.
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اعمال سلیقه‌های شخصی مسئولان و مدیران به ویژه کسانی که خود را صاحب رأی می‌دانند از جمله مهمترین مشکلات توسعه و پیشرفت کشور است.
وی در پایان عدم پایندی به قانون، مخصوصاً توسط عده‌ای از مسئولان که خود را فوق قانون می‌دانند را جدی ترین مشکل مدیریت کشور عنوان کرد و گفت: افراد صاحب رأی بدانند که به واسطه قانون مجاز به حضور در انتخاب شدند و مردم برای حمایت و اجرای قانون به ویژه قانون اساسی به آنها رای دادند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات