مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: تقویت باورها و اعتقادات جوانان ضروری است.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در همایش توجیهی ابلاغ برنامه های بسیج، اظهار کرد: تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی بسیجیان را باید در اولویت قرار داد.

این مسوول با اظهار اینکه نسل جوان به معنای واقعی کلمه آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، بنابراین باید برای تقویت و حفظ این سرمایه‌های ارزشمند تلاش شود، ادامه داد: آینده انقلاب اسلامی ایران را جوانان رقم خواهند زد.

وی افزود: بسیجیان ولایتمدار در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها تاکنون حضور پرشوری داشته‌اند، بنابراین باید برای تقویت باورها و اعتقادات آنها گام برداشته شود، چرا که سرمایه‌های معنوی این نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه امام و شهدا هستیم، گفت: تفکر بسیجی امتداد عاشوراست و بسیجیان باید مانند همیشه راه شهدا را ادامه دهند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از درگاه خداوند متعال، تقوا را مهمترین عامل برای رسیدن به موفقیت و کمال دانست و خاطرنشان کرد: انسان باید از نعمت هایی که پروردگار به او بخشیده است، نسبت به دیگران و نیازمندان احسان کند تا شکرگذار معبود یکتا باشد.

حجت الاسلام رستمی گفت: از بسیجی این انتظار می رود که به دنبال برآورده کردن منویات رهبری که زمین مانده باشد و در این راستا ارتقاء بصیرت، علم و دانش ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات