روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۱۴۱۴۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
کسانى‌که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏‌اند نزد خدا مقامى هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند
در متن این بیانیه آمده است: سوم خرداد ماه یادآور حماسه سازی رزمندگانی است که با دست خالی و توکل بر خدا درخششی همیشگی بر تارک تاریخ این سرزمین ایجاد کردند.
سوم خرداد، منشاء عظمت، عزت و بالندگی در برابر توطئه‌های مستکبرین است.
در ادامه آمده است: آزادسازی خرمشهر در هنگامه‌ای رخ داد که این سرزمین حدود ۲ سال در اشغال متجاوزین بود و آزادسازی آن با توجه به شرایط جغرافیایی و نظامی امکان پذیر نبود؛ اما رزمندگان غیور اسلام توانستند با زیرکی خود این خاک مقدس را از غاصبگران باز پس گیرند.
این بیانیه می‌افزاید: عملیات بیت المقدس نقطه عطف ۸ سال جنگ تحمیلی بود و امام خمینی (ره) با توجه به سختی‌های این عملیات گفت: ((خرمشهر را خدا آزاد کرد)).
پیروزی در عملیات بیت المقدس آغازگر شکست‌های پیاپی مستکبرین در مقابل انقلاب اسلامی ایران شد و دشمن پی به عظمت و غیرت وصف نشدنی زنان و مردان این سرزمین برد؛ بطوریکه امروز جرات دست درازی و تعرض به این خاک را ندارد
این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل و شهدای عملیات بیت المقدس و با تاکید بر لزوم تجدید میثاق و اطاعت از، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اضافه کرد: تردیدی نیست با نفوذ تفکر بسیجی و انقلابی به آن سوی مرز ها، امت اسلامی به زودی مفتخر به آزادسازی قدس شریف، مسجدالاقصی و پاک سازی رژیم ملعون صهیونیست و شیطان بزرگ آمریکا از جهان خواهد شد و حکومت اسلامی جهان را در بر خواهد گرفت.
در پایان این بیانیه آمده است: بسیجیان، پاسداران و کارکنان سپاه قائم آل محمد (عج) تا آخرین نفس برای حفظ و تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و امام شهدا تلاش می‌کنند تا پرچم این انقلاب را به دستان مبارک صاحب اصلی برسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها