امام جمعه گناوه:

توان موشکی ما مانع از بوجود امدن خرمشهرو دزفول‌ها شده است

حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه گناوه گفت: هدف دشمن مذاکره بر سرموشک‌های ما می‌باشد، ولی همین اقتدار موشکی سبب شده است تا امروز دشمن نتواند خرمشهر و دزفول‌های دیگر را بوجود اورد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۹۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

توان موشکی ما مانع از بوجود امدن خرمشهرو دزفول‌ها شده است.


حجت الاسلام سیدهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه گناوه گفت: هدف دشمن مذاکره بر سرموشک‌های ما می‌باشد، ولی همین اقتدار موشکی سبب شده است تا امروز دشمن نتواند خرمشهر و دزفول‌های دیگر را بوجود آورد.

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه رکنی حسینی با تبریک روز مقاومت و آزادسازی خرمشهر گفت:در چنین روزی رزمندگان غیور ایران اسلامی در عملیات بزرگ بیت المقدس خرمشهر را آزاد نمودند. و‌ی با اشاره به بیان حضرت امام خمینی (ره) که  فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: یکی از روز‌های زیبای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فتح خرمشهر می‌باشد که با فداکاری ملت بزرگ ما انجام شد و امروز عزت ما در گرو همین فداکاری هاست.
رکنی حسینی افزود: آزادسازی خرمشهر درس های زیادی برای ما و شمنانمان داشت.درس بزرگی که  این روز برای دشمن داشت این بود که هیچ وقت فکر تجاوز به خاک ، کشور و نظام ایران اسلامی را نداشته باشد  ودرس بزرگی که خودمان آموختیم این است که با ولایت مداری و اتحاد و توکل بر خداوند متعال می‌توان بر تمامی دشمنان پیروز شد. و‌ی در ادامه خاطر نشان کرد: ایستادگی مردم ایران و رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و آزادی خرمشهر نمادی برای  محور مقاومت است.

وی ابراز داشت: امروز هم دشمن ما را مورد فشار قرار می‌دهد و قصد دارد تا با فشار خود به اهداف پلید خود که همان شکستن روحیه مقاومت است برسد. دشمنان  بدانند کارشان بیهوده است زیرا هنوز به خوبی ملت ایرا ن را نشناخته اند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار