فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:
فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنی‌های آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی در هر دوره و زمانه‌ای تداوم داشت گفت: اگر فکر می‌کنیم که با مذاکره، صحبت کردن و کنار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نشستن، مشکلات کشور برطرف می‌شود سخت در اشتباه هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای گمنام این شهرستان اظهار کرد: خلوص نیت، ایثار و حاکم بودن معنویت ازجمله دلایل پیروزی ما در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان با اشاره به جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا راه انقلاب را برای ما همواره کرده‌اند و اگر بخواهیم در این مسیر بمانیم باید به آرمان‌های شهدا و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پای‌بند بوده و به آن عمل کنیم.

وی جنگ در سوریه را به مراتب از جنگ در دیگر کشور‌های منطقه سخت‌تر دانست و افزود: شهدای مدافع حرم زمان جنگ را درک نکرده‌اند، اما بااین‌حال در همان مسیر گام نهاده‌اند و برای حفظ ناموس و حریم ولایت از جان خود گذشته‌اند.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمنی‌های آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی در هر دوره و زمانه‌ای تداوم داشت تصریح کرد: اگر فکر می‌کنیم که با مذاکره، صحبت کردن و کنار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نشستن، مشکلات کشور برطرف می‌شود سخت در اشتباه هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا توان جنگ نداشت، زیرا اگر توان جنگ داشت به دنبال ایجاد داعش و النصره در منطقه نمی‌رفت افزود: داعش به آمریکا قول داده بود که ظرف ۶ ماه سوریه را فتح خواهد کرد، اما در عمل، خلاف آن ثابت شد و این نشان می‌دهد که آمریکا در سوریه شکست خورده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان برداشته شدن سایه جنگ را به‌واسطه برکت خون شهدای مدافع حرم دانست و تصریح کرد: آمریکا توان جنگ نظامی با ایران در منطقه را ندارد، زیرا انقلاب اسلامی از همان روز‌های نخست شکل‌گیری معادلات آمریکایی‌ها را به هم ریخته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات