خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه سوم خرداد سالروز اراده ملت ایران است، گفت: دلاورمردان در این روز درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز بعثی دادند.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

سوم خرداد سالروز اراده ملت ایران است/ برگزاری 59 برنامه در ملایرسرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ها را رقم زدند.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر بازتاب جهانی داشت و عراق با از دست دادن خرمشهر از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: این واقعه از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته می‌شود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل روز سوم خرداد و آزادی خرمشهر به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود و سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی کشورمان نامگذاری کردند.

حسینی با اشاره به اینکه سوم خرداد سالروز اراده ملت ایران است، بیان داشت: دلاورمردان در این روز درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز بعثی دادند.

وی ادامه داد: سوم خرداد شروع حرکت و نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که غیور مردان و رزمندگان ایثارگر با ایستادگی و ازخودگذشتگی این پیروزی را به منصه ظهور گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه 59 برنامه به مناسبت این ایام در شهرستان ملایر اجرا می‌شود، گفت:عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه انقلاب و دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا و نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز سوم خرداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات