خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بدون در اختیار داشتن تجهیزات لجستیکی فتح خرمشهر رقم خورد و امروز که از لحاظ نظامی به خودکفایی رسیدیم و آمریکا هیچ غاطی نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری فارس از بسیج، کریم اکبری در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر یادآور مقاومت ملت عظیم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی است، اظهار کرد: فتح خرمشهر تمام محاسبات دشمنان را برهم ریخت.

وی گفت: خرمشهر در طول تاریخ  توسط مستشاران خارجی اشتغال و هر مرحله بخشی از این سرزمین در اختیار دشمن قرار گرفت اما برای نخستین بار با مقاومت مردم خرمشهر و از خودگذشتگی رزمندگان خرمشهر بدون اینکه یک وجب این سرزمین در اختیار دشمن قرار گیرد آزاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و از خودگذشتگی رزمندگان یک وجب از خاک میهن در اختیار دشمن قرار نگرفت بلکه تا فرسخ‌ها در خاک دشمن پیشروی کردیم.

وی با بیان اینکه شعار نهضت عاشورا "هیهات من الذله" بود افزود: فرهنگ مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از شهدای کربلا بود و افتخار بزرگی را برای کشور رقم خورد.

اکبری با اشاره به اینکه وحدت، همدلی، توکل به خدا و تمسک جستن به اهل بیت (ع) و مقاومت و ایستادگی درس‌های که از هشت سال دفاع مقدس باید گرفت، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بدون در اختیار داشتن تجهیزات لجستیکی فتح خرمشهر را رقم زدند و امروز از لحاظ نظامی به خودکفایی رسیدیم و آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و نه جنگی اتفاق می‌افتد و نه مذاکره خواهیم کرد.

وی افزود: همان‌گونه که گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم در گام  نیز موفق خواهیم شد و با مقاومت و ایستادگی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در خواهیم آورد.

به گزارش بسیج، در یادواره شهدا راوی 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی پرداخت و در پایان با حضور مسؤولان و خانواده شهدا قبور شهدای شهر گلپایگان گل‌گذاری و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها