خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکا به خوبی به قدرت نظامی ایران در زمینه موشکی و پهپادی به ویژه در جریان نابودی داعش پی برده است.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سید جلال حسینی صبح امروز در همایش سالروز آزادسازی خرمشهر در شهر دیزیچه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری به مناسب چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که بزرگان ادب و فارسی گفته‌اند رهبر انقلاب برای این نوشته وقت بسیار زیادی را صرف کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب توصیه داشتند که برای این بیانیه فرصت بگذارید و به صورت متن درسی آموزش دهید، خاطرنشان کرد: این بیانیه یک انسجام بسیار زیاد و عمیق، ساده و روان دارد و هیچ آیه و حدیثی ندارد و رهبر انقلاب دلیل نداشتن آیه در بیانیه را بر این دانستند که تعدادی از مردم که ایمان ضعیف‌تری دارند یا کسانی که مسلمان نیستند بتوانند این بیانیه را بخوانند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی، افزود: رهبر انقلاب آرمان بزرگ انقلاب را در دو چیز مطرح می‌کنند؛ یکی ایجاد تمدن اسلامی و دیگری زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) و یک نکته قابل‌توجه این است که مقام معظم رهبری ایجاد تمدن اسلامی را قبل زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) می‌دانند.

حسینی ادامه داد: حداقل 99 درصد اهل سنت محب اهل‌بیت‌اند و زمینه ظهور امام زمان (عج) را آماده کرده است و حتی در زمانی که ایران زمینه ظهور را فراهم کرده بود، سایر کشورها آماده نبودند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از شرایط ظهور را تمدن نوین اسلامی می‌دانند، گفت: اگر تمدن نوین اسلامی تشکیل شود دنیا با دیدن این شکل تمدن خواهان چنین تمدنی می‌شود.

وی با اشاره به حمله ایران به پایگاه داعش در دیرالزور، گفت: خبرگزاری‌های آمریکا وقتی خبر حمله ایران با 6 موشک به پایگاه داعش در دیرالزور را شنیدند در گزارشی چهار نکته را بیان کرد؛ یکی اینکه ایران با این حمله مثل سوریه و افغانستان نیست که تکفیری‌ها در آن باشند.

حسینی با اشاره به دومین نکته گزارش خبرگزاری‌های آمریکا، افزود: دومین نکته این بود که ایران مثل فرانسه و ترکیه نیست که داعشی‌ها در یک‌شب عملیات انجام بدهند و نتواند انتقام بگیرد و مورد سوم اینکه ایران می‌تواند تمامی نقاط منطقه را به‌ صورت دقیق مورد حمله قرار بدهد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: پهپادهای ایران طبق گفته مقامات نظامی از موشک‌ها قوی‌ترند و در حمله 6 پهپاد به مقر تکفیری‌ها در الاحوازیه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند ایران ظرف 12 ساعت می‌تواند منطقه را بگیرد.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها از نظر اطلاعاتی قدرتمند هستند، گفت: نیروی‌ اطلاعاتی ایران به‌ اندازه‌ای قوی است که می‌دانند که بیشترین فرماندهان داعشی کجا جلسه دارند، و در 650 کیلومتری به هدف اصابت کند.

حسینی با اشاره به این‌که در دولت اسلامی متوقف‌شده‌ایم، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی باید سه ویژگی داشته باشند، اول اینکه معتقد باشند احکام اسلامی رعایت شود و دوم اینکه معتقد باشند امکان تحقق احکام اسلامی فراهم است و می‌توان آن‌ها را پیاده کرد و سوم اینکه برای حاکمیت احکام اسلامی هدف‌گذاری کنند که درصدی از مسؤولان به دو مورد از این‌ها اعتقاد ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها