رییس بسیج هنرمندان این استان گفت: تاکنون جمع آوری آثار شهیدان هنرمند استان 14شهید هنرمند هم استانی شناسایی شده اند که از این تعداد آثار 11شهید هنرمند جمع آوری و درآرشیو سازمان بسیج هنرمندان نگهداری می شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
سرگرد اصالت عوامل فرهنگی و معنوی را دلیل اصلی تغییر توازن به نفع ایران در دفاع مقدس دانست و افزود: رزمندگان سپاه اسلام با الهام گرفتن از باور‌های ژرف دینی و اقتدا به سیره سالار شهیدان و پیروی کامل از، ولی فقیه دشمن را که متکی به ابرقدرت‌ها و حکومت‌های مرتجع منطقه بود، شکست دادند.

وی سلاح تبلیغات اسلامی را برپایه هنر و ادبیات حماسی از ویژگی‌های دفاع مقدس ذکر کرد و ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی در عرصه هنر متجلی و هنر انقلابی و اسلامی به جهان معرفی شد.

وی هنر را اعتلای روح خلقت بیان کرد و ادامه داد: شهدای هنرمند زیباترین جلوه‌های زندگی را در فرهنگ ایثارگری خلق کرده اند.

رییس بسیج هنرمندان استان گفت: سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی ضامن آهو در عید سعید فطر امسال یادواره شهدای هنرمند استان را با دعوت از خانواده شهدای هنرمند، هنرمندان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و عموم مردم استان در یکی از تفرجگاه‌های استان برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد:شهید سید قاسم مهریان، شهید پیرایش، شهید جهان نژاد، شهید احمد رضوی، شهید تقوی، شهید دهرابپور، شهید، ولی پور، شهید فروزان، شهید باقر روحی، شهید مندنی زاده، شهید سجده ای، شهید اسماعیلی، شهید جلیل پور، شهید فولادی وندا و شهید افرازی از شهدای والا مقام هنرمندکهگیلویه وبویراحمد هستند.
ارسال نظرات