فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خودکفایی ایران در شش کالای اساسی به مرز خودکفایی رسیدیم گفت: ایران در خصوص کالای سوخت، انرژی و همچنین امنیت غذایی هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در روزهای آغازین جنگ خرمشهر با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت، بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور موردتهاجم رژیم بعث قرار گرفت.

وی با اشاره به چهار  تصرف خرمشهر در دو قرن اخیر افزود: در هر چهار بار ایران مجبور به باج  دادن برای بازپس‌گیری خرمشهر شد و تنها در زمان دفاع مقدس، جمهوری اسلامی بدون هیچ باجی خرمشهر را از دست  دشمن تا بن دندان مسلح باز پس گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شکست رژیم بعث عراق در مقابله با حماسه‌آفرینی رزمندگان ایران اسلامی افزود: در عملیات بیت‌المقدس، رژیم بعث عراق  بیش از ۱۹ هزار اسیر و  ۱۶ هزار کشته و زخمی داشته که برای فرماندهان رژیم بعث عراق غیرقابل‌باور بود.

عبدالله پور با اشاره به طول مدت تصرف خرمشهر افزود: بر مبنای ادعای مستشاران نظامی دولت نانجیب فرانسه که این کشور اکنون   نیز  گام‌های زیادی در آسیب زدن به ملت ایران اسلامی برمی‌دارد، هیچ واحد نظامی توانایی بازپس‌گیری آن را نداشت.

وی  با اشاره به طرح‌های فرانسوی، انگلیسی و اسرائیلی رژیم بعث  برای حفظ خرمشهر گفت: رزمندگان ایرانی از همه توطئه‌ها عبور کردند و نقشه‌هایشان را با حماسه‌آفرینی  نقش بر آب کردند.

وی به اعتراف رژیم بعث عراقی مبنی بر حماسه‌آفرینی رزمندگان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بعثی‌ها زانوانشان می‌لرزید چراکه  در مقابل دلاوری رزمندگان ایران توان جنگیدن نداشتند و باوجوداینکه  صدام فراریان را اعدام می‌کرد، نتوانستند  جلوی عقب‌نشینی رژیم بعث عراق را بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از اعتراف افسر شجاع رژیم بعث  مبنی بر حماسه‌آفرینی، صلابت و شگفت‌آفرینی رزمندگان اسلام خبر داد و  تصریح کرد: یکی از افسران به صدام گفته بود، نزدیک شدن ایرانی‌ها به ما دلیل عقب‌نشینی ما شده بود که اگر حمله شیمیایی می‌کردیم سربازان ما نیز آسیب می‌دیدند و صدام در پاسخ به آن‌ها گفت، هیچ ایرادی نداشت که سربازان شما می‌مردند بلکه عقب‌نشینی نباید صورت می‌گرفت.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه صدام شکست را نپذیرفته و آن را عقب‌نشینی تاکتیکی می‌خواند، افزود: ما باید از آن روزها درس بگیریم  از روزهایی که باوجوداینکه نزدیک به ۶ هزار شهید  و ۱۲۴ هزار جانباز دادیم اما بازهم ایستادگی کرده  درنهایت  پیروز شدیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از این واقعه تاریخی آموختیم که اگر مجاهدین و رزمندگان برای خدا خالصانه کار کنند می‌توانند از سختی‌ها عبور کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که خرمشهرها در پیش است این سخن به معنای جنگ نظامی نیست بلکه به این معنی است که دشمن با مثلث سه‌ضلعی تحریم اقتصادی، ایجاد یاس و ناامیدی و  مذاکره، دشمنی با ملت ایران پرداخته است چراکه دشمن امروز جنگ را از وزارت جنگ  برداشته و به وزارت خزانه‌داری واگذار کرده است.

وی با  اشاره به وجود نفوذی‌ها در داخل کشور افزود: اگرچه نفوذی‌ها بزنگاه‌های عبور از تحریم را برای دشمنان مشخص کردند اما سلاح ایران اسلامی در برابر تحریم اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است ازاین‌رو، اگرچه  برخی مدیران کشور غرب‌گرا و ترسو هستند و نمی‌توانند از پس حل مشکلات برآیند، باید جوانان انقلابی را وارد میدان کرد.

عبدالله پور با بیان اینکه ایران در خصوص کالای سوخت و انرژی  و همچنین امنیت غذایی هیچ مشکلی ندارد، گفت: نیروهای انقلابی، ایران را در شش کالای اساسی  به مرز خودکفایی رسانده است و اگر ما محاصره کامل  اقتصادی هم شویم، می‌توانیم روی پای خود بایستیم‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یاری و نصرت  باری‌تعالی بیان کرد: خدا با ماست اگر ما با خدا باشیم، همان‌گونه که  خداوند با بارش نزولات آسمانی مشکلات آبی ایران را بهبود بخشید.

وی با بیان اینکه  نتانیاهو مدعی شده بود ایران به فرض دور زدن تحریم‌ها مشکلات بی‌آبی را نمی‌تواند حل کند، گفت: دست نصرت و یاری پروردگار موجب شد تا ذخیره آبی کشور افزایش پیدا کند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه جوانان بر اریکه قدرت می‌نشینند و باقی راه را ادامه خواهند داد، بیان کرد: ایجاد تردید، یاس، ناامیدی و خسته کردن مردم در قالب  جنگ اراده‌ها دومین ضلع برنامه‌ریزی دشمن است که با همه  تلاش‌های دشمن، مردم و جوانان ایران اسلامی ثابت کردند  هوشیارند و مقاومت خواهند کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه در حوزه تردید تمام امید دشمن  به نفوذی‌هاست، گفت: آمریکایی‌ها نه اراده‌ای برای جنگ با ایران  دارند نه می‌توانند چراکه هیچ کشوری جرئت حمله به ایران را ندارد.

وی با اشاره به اعتراف آمریکایی‌ها مبنی بر  عدم ارائه بر جنگ با ایران گفت: خود آمریکایی‌ها می‌دانند  که توانی برای تقابل نظامی با ایران اسلامی ندارند ازاین‌روست که محور همه مذاکرات آن‌ها این  است که قصد جنگ ندارند لذا هیچ جنگی  رخ نخواهد داد.

عبدالله پور ضلع سوم دشمنی با ایران اسلامی را مذاکره دانست و افزود: اعتماد کردن به این افراد کروات زده عبث است و این عبث بودن را  همه افراد می‌توانند درک کنند اما هنوز برخی روشنفکران از حصول نتیجه با مذاکره دم می‌زنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب گفت: اگر دستورات رهبری را دقیق اجرا کنیم از پس مشکلات به‌خوبی برمی‌آییم لذا  حضرت ایشان با امید به ملت، تکیه‌بر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی پیشنهاد روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی را خواستار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات