خبرهای داغ:

حضور پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه شهر رویان+ تصاویر

به مناسبت حماسه فتح خرمشهر، جمعی از بسیجیان و پاسداران حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان در نمازجمعه این شهر حضور یافتند.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت فتح خرمشهر، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در نماز جمعه این هفته شهر رویان به امامت حجت السلام والمسلمین عباس معصومی شرکت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه شهر رویان ابتدا نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرده و پیرامون موضوع امام شناسی بیاناتی ارائه و خاطر نشان کرد: وجه تشابهی میان حکومت پیامبر ص و امام خمینی (ره) وجود داشت و آن هم پراکندگی آرا پس از حکومت هر دو عزیز بوده است.
وی پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم اشاره کرد و افزود: در این بیانیه موضوع دو قطبی کردن شعار انقلابی و غیر انقلابی و دوما ماهیت جنگ دشمن که جنگ اراده ها معرفی شده و سومین موضوع ،جوانگرایی در آینده کشور لازم است و دولت می بایست جوان شود.
امام جمعه رویان به مناسبت فتح خرمشهر از اراده بارز رزمندگانی که توانستند با وجود قدرت جنگ افزاری و نیروهای بعثی ، خرمشهر آزاد کنند اشاره کرد و گفت: به واقع خرمشهر را خدا آزاد کرد.
پس اقامه نماز جمعه جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حسبن رضوانی پیرامون نحوه آزاد سازی شهر خرمشهر و میزان روحیه بالای نیروها مطالبی بیان کرد و افزود: با وجود اینکه تنها یک تیپ وارد شهر خرمشهر شد، تعداد ۱۸۰۰۰ اسیر بعثی از آنها گرفتیم.
وی گفت: شهری که ۱۵ ماه دست دشمن بود و صدام گفته بود که ما در این شهر آمده ایم که بمانیم و اگر این شهر بازپس گرفته شود، من کلید بصره را به ایران می دهم.
وی در ادامه نیز خاطراتی از عملیات بازپس گیری که به مدت ۲۳ روز در هوای گرم ، در سه مرحله آزاد شد، بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها