فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت گفت:به فرموده ی مقام معظم رهبری آزادسازی خرمشهر برای کسانیکه که از دور شنیده اند فقط یک حادثه تاریخی ولی برا کسانی که از نزدیک شاهد و نظاره گر بودند شبیه معجزه بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کرم کونانی در سخنرانی که قبل از نمازجمعه این هفته شهرستان کوهدشت برگزار شد ضمن تبریک و شادباش فرا رسیدن 3خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: به فرموده امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که مردم با دستان خالی توانستند این پیروزی را رقم بزنند و چیزی جز امداد غیبی از سوی خداوند نبود .

 

وی همچنین با اشاره به رشادتها و دلاوریهایی که توسط سپاه و ارتش برای آزادسازی خرمشهر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: دولتهای استعمارگر در آن زمان هم با رساندن کمکها و سلاحهای هسته ای به صدام و ارتش عراق و اشغال خرمشهر میخواستند بخشی از خاک ایران را به تصرف درآوردن که به لطف خداوند در عملیات بیت المقدس شکست خوردند.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در هر زمان فقط در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند وقتی می دانند که نمی توانند از لحاظ نظامی کاری از پیش ببرند و از راه فشارهای اقتصادی و سیاسی وارد می شوند و تحریمهای اقتصادی را علیه ایران اعمال می کنند اما مردم ما آگاه تر و هوشیارتر از همیشه بدانند که فقط جنگ روانی است چرا که به فرموده رهبرمان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و حضور نظامیان امریکایی در خلیج فارس هیچگاه منافعان ایران را به خطر نخواهد افکند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت کوهدشت بیان کرد: امریکا همیشه حامی تروریسم بوده و با شکست مواجه شده است.

 

وی تصریح کرد: توان و قدرت نظامی ایران در شکست داعش در کشورهای سوریه ،یمن لبنان افغانستان نشانگر این است ایران به لحاظ قدرت نظامی حرف اول در منطقه رامی‌زند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات