حجه الاسلام علیمحمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ایلام گفت : فتح خرمشهر تجلی اراده و تحقق نصرت الهی برملت بزرگ ایران ایران اسلامی بود و امروز هم اگر نگاهی عالمانه به این امدادهای غیبی و نصرت های خداوند داشته باشیم ، مطمئن خواهیم شد که می توانیم با قوت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛حجه الاسلام علی اشرف علیمحمدی ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ایلام ، سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین" الی بیت المقدس" درسال 1361 را روز پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام دانست و گفت :فتح خرمشهر تجلی اراده و تحقق نصرت الهی برملت بزرگ ایران ایران اسلامی بود و در طی چهل سال از عمر انقلاب این نصرت های الهی در صحنه های مختلف به کمک مردم آمده است و امروز هم اگر نگاهی عالمانه به این امدادهای غیبی و نصرت های خداوند داشته باشیم ، مطمئن خواهیم شد که می توانیم با قوت و صلابت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت کنیم و به پیروزی برسیم ، چرا که خداوند به صراحت به مومنین وعده پیروزی داده است.

علیمحمدی در ادامه ، انقلاب اسلامی را ازمعجزات بزرگ الهی در عصر حاضر برشمرد و گفت : انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از معجزات و نصرت های بزرگ خداوند بود و این انقلاب در ادامه انقلاب پیامبران الهی بود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای شکست انقلاب گفت : از ابتدای ظهور انقلاب ، دشمنان در پی نابودی آن بر آمدند و تمام توان خود را بکار بستند ، از جمله آمریکا در جریان حادثه طبس ، پیشرفته ترین امکانات و مدرن ترین تجهیزات نیروی هوایی خود را به میدان آورد ، ولی با امداد الهی در یک لحظه ، به شکست و نابودی رسیدند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس ، همه بیان معجزات و عنایات خداوند بر رزمندگان است ، از فتح خرمشهر به عنوان یک معجزه الهی یاد کرد و گفت ؛ رژیم بعثی عراق با پشتیبانی شرق و غرب ، بهترین مستشاران و تجهیزات نظامی را بکار گرفت و خرمشهر را تبدیل به یک دژ مستحکم و غیر قابل نفوذ کرده بود ،بنحوی که مستشاران آمریکا و شوروی پس از بررسی و مشاهده آنها بر این باور بودند که هیچ ارتشی در دنیا قادر نخواهد بود که آنرا را بشکند. اما با لطف و عنایت الهی رزمندگان ما ، با تکیه بر وعده الهی حرکت کردند و توانستند در میان بهت و حیرت کارشناسان نظامی اسراییل و آمریکا ، خرمشهر را آزاد کنند.

حجه الاسلام علی اشرف علیمحمدی در ادامه بیان این معجزات افزود : صدام حسین برای توجیه تجاوز به ایران در پی القای ایران هراسی بود ، اما با حمله به کویت ، در واقع در شیپور صدام هراسی دمید و علاوه بر شکست ، در سازمان ملل به عنوان متجاوز جنگ با ایران شناخته شد و این هم از جمله نصرت های الهی بود.

وی ادامه داد و گفت : حملات آمریکا به افغانستان ، عراق و سوریه همگی برای مهار ایران و محاصره کامل ایران بود ولی به لطف خدا امروز شاهد هستیم که مجاهدین افغانستانی و عراقی در کنار برادران ایرانی و سوری به دفاع از حریم اهل بیت سلام الله علیهم در مقابل داعش ایستادند و آنان را شکست دادند.

وی در ادامه تصریح کرد : نصرت های الهی همیشه وجود داشته و در آینده هم وجود خواهد داشت ، اگر ما در دانش هسته ای ، موشکی ، پهبادی و ... به توانمندی رسیده ایم با نصرت الهی و البته پس از تلاش و مجاهدت ما بوده است و ان شالله بعد از این هم قادر خواهیم به پیروزی و توانمندی برسیم .

علیمحمدی در پایان گفت : حکومت مادیگرا و شیطانی آمریکا روز به روز در حال زوال و نابودی است و اگر امروز از مذاکره با ایران حرف می زنند از روی ترس و شکست آنان در برابر قدرت است و ما با نصرت الهی روز به روز در حال پیشرفت و اقتدار هستیم.

ارسال نظرات