خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان در سالروز فتح خرمشهر، به اراده الهی و اقتدار ملت ایران اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر حماسه بی نظیر و انعکاس سیلی محکم به گوش شرق و غرب شد که با اراده قوی و خدایی رزمندگان اسلام این پیروزی رقم خورد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری افزود: کارشناسان و فرماندهان جنگی آن زمان تدابیری اتخاذ کرده بودند تا خرمشهر برای همیشه در تصرف آنها بماند اما با اتحاد بی نظیر سپاه، بسیج و ارتش طی عملیاتی دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت شرق و غرب نتوانست ایران را بر سر میز مذاکره آورد، اظهار داشت: هدف دشمن در نبرد نابرابر علیه ایران این بود که انقلاب را به طرف سقوط بکشد ولی فتح خرمشهر برتری این نظام را به اثبات رساند.

 حیدری سپاه و ارتش ایران را یک لشگر معنوی اسلامی عنوان و افزود: روح قداست و معنویت در این لشگر الهی کاملا متجلی است و این پشتوانه معنوی پیروزی های بزرگی را در دوران دفاع مقدس بوجود آورد.

وی در پایان گفت: عدم اطاعت از کفار وظیفه ماست و رزمندگان اسلام در بحث مقاومت و پیروزی این را تثبیت کردند و کسانی که چشم به غرب دوختند بدانند که سازش کردن با استکبار خیانت هست و ملت را از رسیدن به جهاد کبیر فاصله می اندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها