ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پیامی تاکید کرد: با بازبینی شرایط اشغال و بازپس گیری خرمشهر در آن دوران و فشارهای دشمنان در جنگ تحمیلی تکرار دوباره تاریخ را این بار ولی نه به شکل نظامی بلکه به صورت جنگ تحمیلی اقتصادی و فرهنگی و سایبری می توانیم آشکارا ببینیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
خرمشهر نماد مقاومت و اتکا به خود برای پیروزی بر دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر احمد ابوالقاسمی فر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
«فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ فتح ارزش‌های اسلامی است.»
واقعه فتح خرمشهر در تاریخ ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ خبر آزادسازی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که مردم با شنیدن آن در سراسر میهن اسلامی ما به وجد آمدند و بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته اند اشک‌های شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند. سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روز‌های غریبِ اتکای مظلومانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.
همچنین سوم خرداد فرصت مغتنمی است برای ما که تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی فرا روی بشریت گشود را بازبینی و بازشناسی کنیم. به زعم اینجانب خرمشهر نماد مقاومت و اتکا به خود برای پیروزی بر دشمن است. با بازبینی شرایط اشغال و بازپس گیری خرمشهر در آن دوران و فشار‌های دشمنان در جنگ تحمیلی تکرار دوباره تاریخ را این بار، ولی نه به شکل نظامی بلکه به صورت جنگ تحمیلی اقتصادی و فرهنگی و سایبری می‌توانیم آشکارا ببینیم. امروز اگر می‌خواهیم در این جنگ خرمشهر خود که این بار نه یک شهر بلکه اراده‌های ما و ایمان و غیرت و عزت ما هستند را به دشمنان تسلیم نکنیم راهی جز مقاومت نداریم و این مقاومت با هوشیاری و حفظ روحیه انقلابی و فریب نخوردن در برابر وعده‌های دشمنان است.
اینجانب به نمایندگی از کلیه اساتیدگرامی، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیا (ص) سالروز این گشایش عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و همچنین همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی توفیق روز افزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این دستاورد عظیم در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها