خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز اسلام حرف اول را در منطقه غرب آسیا می‌زند، گفت: امروز شاهد چنان اقتدار و تأثیرگذاری از سوی اندیشه‌های اسلامی هستیم که در منطقه، هیچ شعار دیگری وجود و ماهیت ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۹۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
امروز اسلام حرف اول را در منطقه غرب آسیابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) این شهر ضمن بیان اینکه انقلاب‌های دنیا تحت تأثیر انقلاب ایران قرار گرفته و با مکتب علوی آمیخته است، اظهار کرد: این در واقع مشکل عربستان و برخی کشور‌های هم پیمانش است که نمی‌توانند آن را بر بتابند.
وی با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب ملت ایران بر احیای مقاومت و حمایت از مردم فلسطین، افزود: اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری آن سبب شده تا امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده ایران محقق نشود.
امام جمعه موقت شاهرود روز قدس را نماد عرضه شدن گفتمان دین در غرب آسیا توسط امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: مردم ما بار دیگر در این روز به خیابان‌ها می‌آیند تا همراهی‌شان را با مردم فلسطین ابراز کنند.
سعیدی شاهرودی ضمن بیان اینکه تشیع در طول یک‌هزار سال گذشته در تحولات دنیای اسلام غایب بود، اظهار کرد: انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) سبب شد تا اندیشه شیعی دوباره به یک مکتب پویا بدل شود.
وی ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) غبار از چهره اسلام زدود، تاکید کرد: تحولاتی که در سایه اندیشه امام راحل (ره) رخ داد در یک هزار سال قبل بی سابقه بوده است.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ضمن بیان اینکه امروز اسلام حرف اول را در منطقه غرب آسیا می‌زند، گفت: امروز شاهد چنان اقتدار و تأثیرگذاری از سوی اندیشه‌های اسلامی هستیم که در منطقه، هیچ شعار دیگری وجود و ماهیت ندارد.
سعیدی شاهرودی با اشاره به مسائل داخلی و با طرح این پرسش که امروز باید دانست ریشه مشکلات اقتصادی در کجاست، بیان کرد: مردم با برگزاری انتخابات گوناگون در تعیین سرنوشت خود نقش دارند، اما نکته مهم این است که مردم باید بدانند که در انتخابات به چه کسی رأی می‌دهند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان تاکید کردند که امروز باید زمینه را برای حضور و بروز یک دولت متدین، جوان و انقلابی ایجاد کرد و این امر دارای اهمیتی بسزا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها