فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج در پیامی عنوان کرد:
روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۹۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، سرهنگ پاسدار غلامعباس نکونام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز ملی ایثار و مقاومت، روزی که ایمان و خودباوری و تبعیت از ولایت رمز موفقیت رزمندگان اسلام در حماسه عظیم سرزمین رشادتها وشهادتها بود.

روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد.

حماسه 8 سال دفاع مقدس حاصل عزت، شرف و از خودگذشتگی انسانهای وارسته ای بود که با نثار تمام هستی خود ذره ای از استقلال و وجبی از خاک میهن اسلامی ایران را از دست ندادند.

حماسه عظیم رزمندگان ایران اسلامی در عملیات فتح خرمشهر بی بدیل بود و امروز فرهنگ دفاع مقدس نباید در اذهان مردم به فراموشی سپرده شود. خاطرات سوم خرداد و واقعه بزرگ فتح خرمشهر باید برای نسل جوان بازبینی، بازشناسی و بازگو شود و این امر زمانی تحقق پیدا می کند که خاطرات آن از زبان رزمندگان فاتح خرمشهر صورت پذیرد.

خرمشهر دفتری است نا گشوده و نا نوشته که اوراق زرین آن را باید با خون نگاشت چرا که آن سرزمین مقدس قدمگاه شیرمردانی بوده که با عشقی مقدس به استقبال شهادت رفتند.

و امروز با تاکید بر ضرورت حفظ ارزشهای تاریخ ساز و حماسه آفرین دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان (ره) و تجدید میثاق با آرمانهای بلند آن حضرت و نیز تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا می توان در مقابل قدرتهای استکباری و سلطه جو قرار گرفت و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را تضمین کرد.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات فتح خرمشهر، فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی ایثار و مقاومت را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و مردم شریف و بصیر ایران به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور کهنوج تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمودند.

 

ارسال نظرات