راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با «بسیج»؛

حضور غیرتمند جوانان انقلابی باعث شکست توطئه دشمنان شده است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه حضور غیرتمند جوانان انقلابی باعث شکست توطئه دشمنان شده است ، گفت : هدایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری و حضور غیرتمند جوانان انقلابی باعث شکست توطئه دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۷۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر کیایی از راویان و رزمندکان هشت سال دفاع مقدس در مراسم ویژه سالروز آزاد سازی خرمشهر که در ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت :در بررسی و مطالعه تاریخ همیشه زمان هایی وجود داشته که انسان با مطالعه ان به خودش افتخار میکند و برعکس زمان هایی هم هست که انسان را منقلب میکند و هشت سال دفاع مقدس از آن زمان هاییست که هر انسان آزاده ای آن را مورد بررسی قرار میدهد به آن افتخار میکند.

حضور غیرتمند جوانان انقلابی باعث شکست توطئه دشمنان شده است

وی با بیان اینکه علت اصلی حمله صدام به ایران ساقط کردن جمهوری اسلامی بود، افزود :او با برنامه و نقشه آمد تا جمهوری اسلامی را نابود کند او تمام جوانب جنگ را مورد بررسی قرار دادو تمام داشته ها و ظرفیت ما را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه سلسله عملیات‌هایی در دوران دفاع مقدس برای شکست دشمن پایه‌ریزی شد، گفت: مجموعه این طرح‌های مهم در قالب عملیات کربلا توسط رزمندگان انجام شد که عملیات ثامن‌الائمه، طریق‌القدس و بیت‌المقدس از جمله این عملیات‌های مهم بودند.

راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت:رزمنده ها با توجه به عملیات های مختلف تمام توان خود را از دست داده بودند و عملا توانی برای انجام عملیات بیت المقدس نبود اما نباید میگذاشتند که دشمن جان بگیرد لذا با اراده خدایی خرمشهر توسط خدا و به دست این جوانان غیور آزاد گشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وقتی در شرایطی است که خودش را باخته، تنها با یک قدم روبه جلو به نابودی می‌رسد و رزمندگان وقتی به وعده‌های الهی ایمان کافی داشتند، خداوند به ایمان آنها هم برکت داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها