خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عدول ترامپ از مواضع خود در سایه تدابیر رهبری و مقاومت مردم است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره عقب نشینی ترامپ از لفاظی ها و تهدیدهای گستاخانه علیه ملت ایران گفت: عدول ترامپ از مواضع خصمانه خود در سایه تدابیر رهبری و روحیه مقاومت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در ادامه با اشاره به حملات موشکی و پهبادی رژیم صهیونیستی علیه سوریه تصریح کرد: هرچند محور مقاومت در برابر این حملات خویشتن داری کرده است اما به سران این رژیم غاصب هشدار می دهیم تدوام هر گونه ماجرا جویی به ضرر آن ها تمام خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه کمتر از یک سال از عمر مجلس دوره دهم باقی مانده است، اظهارداشت: مجلس با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد باید با وضع قوانین بازدارنده با فساد مبارزه و برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه قوانین بازدارنده از افزایش قیمت های افسار گسیخته جلوگیری می کند یادآور شد: در همین شهر تبریز به علت عدم نظارت و کنترل قیمت ها مغازه به مغازه فرق دارد و مردم در تنگنا و فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر، افزود: در یکی از شب های قدر قرآن کریم بر قلب پیامبر اکرم(ص) نازل شده و براساس ایات سوره قدر ، این شب برتر از هزار ماه است.
 وی ادامه داد: مقدرّات یک ساله انسان در شب های قدر پایه ریزی می شود که اگر مومنان این شب ها گرامی بدارند و اعمال عبادی خالصانه انجام دهند بسیاری از مشکلات روحی و معنوی جامعه حل میشود.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به حضور گسترده جوانان در مراسم شب های قدر گفت: در این شب ها مساجد، مصلی ها و اماکن مقدس مملو حضور جوانان مومن و انقلابی خواهد بود که با استفاده از این فرصت در جهت درک حیات معنوی خود شب زنده داری و اعتکاف میکنند.
وی گفت: این شب ها به قدری جایگاه والایی دارد که ائمه معصومین از آن بعنوان قلب ماه رمضان و سرور همه شب ها یاد می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها