اقبال عباسی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد از روزهای تاریخی نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع بزرگ رزمندگان، بسیجیان و نیروهای نظامی وانتظامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

اقبال عباسی در حاشیه این مراسم که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد یکی از تاریخی ترین روزهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: در این روز دشمنان نظام اسلامی برای محاصره کشور طمع کرده بودند که با رشادت ها و از خودگذشتگی و ایثارگری پاسداران، بسیجیان و آحاد مردم به فرمان رهبری خرمشهر از چنگال دشمن خارج شد.

عباسی افزود: مردم با ایستادگی و رشادت در مقابل دشمن اجازه ندادند که شهرهای دیگر به چنگال دشمن بیافتد.

وی گفت: گرامیداشت رشادت و فداکاری مردم از سوی دولتمردان، خدمتگزاران نظام و تک تک مردم یک وظیفه است که از خانواده ایثارگران تجلیل شود.

به گفته وی، اگر ایثارگری و رشادت این خانواده ها و جوانان نبود خرمشهر از دست دشمن بیرون نیامده بود و سرنوشت کشور نیز مشخص نبود.

به گزارش بسیج، تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس، رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس، برپایی نمایشگاهی از ادوات نظامی و روایت گری عملیات بیت المقدس، قرائت شعر حماسی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، مسئولین ارشد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

لازم به ذکر است: کانون های بسیج جامعه پزشکی نیز در این روز با برپایی ایستگاه سلامت در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد اقدام به سنجش قند و فشار خون شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر و همچنین نمازگزاران آدینه کردند.

ارسال نظرات