پیکر مطهر جانباز و آزاده دفاع مقدس تقی کریم سلطانی از مقابل منزلش در شهرستان فردیس استان البرز بر روی دستان امت حزب الله تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۴۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، صدها تن از قشرهای مختلف مردم ، مسئولان و خانواده های معظم شهدای شهرستان فردیس ، پیکر مطهر این یادگار دفاع مقدس را در میان حزن و اندوه فراوان تشییع کردند.

پیکر مطهر جانباز و آزاده دفاع مقدس در شهرستان فردیس تشییع شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس گفت: این جانباز و آزاده والامقام پس از سالها تحمل درد و رنج سه شنبه شب در یکی از بیمارستان های تهران به همرزمانش شهیدش پیوست. 

محمدحسین رنجبرافزود: این رزمنده دفاع مقدس از سربازان وظیفه لشکر 92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که سال 67 در منطقه عملیاتی طلائیه بر اثر ترکش مجروح و همزمان اسیر شد. 

رنجبر گفت: این جانباز و آزاده دفاع مقدس در سن 55 سالگی به خیل شهدا پیوست . پیکر مطهر جانباز آزاده تقی کریم سلطانی پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع ) ملارد به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این جانباز و آزاده دفاع مقدس از ساعت 16 الی 17:30 امروز در مسجد جامع المهدی (عج) فلکه چهارم فردیس برگزار می شود. شهرستان فردیس 373 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها