مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشر ارزش های دفاع مقدس:
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دشمنان با زنده نگهداشتن یاد و خاطره های شهدا نیز مشکل دارند.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرتیپ دوم امیر غلامحسین دربندی در دومین همایش فاتحان عشق شهرستان فردیس که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان و نوجوانان مدیریت شد، اظهار کرد: شهید بهنام محمدی یکی از این جوانان بود که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود.

دشمنان با زنده نگهداشتن یاد و خاطره های شهدا نیز مشکل دارند

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ‌هایی که امروز در دنیا رخ می‌دهد با دو هدف اصلی توسعه و کشور گشایی و پر کردن جیب و منافع افراد است، تصریح کرد: تنها جنگی که در روی کره زمین رخ داد و این دو هدف را نداشت دفاع مقدس جمهوری اسلامی بود.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دشمنان با زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌های شهدا نیز مشکل دارند، عنوان کرد: مشکل آنها این است که از یاد و خاطره شهدا، محسن حججی ها روی کار می آیند.

وی با اشاره به اینکه شکست رژیم بعث شکست استکبار بود، تصریح کرد: ورودی خرمشهر جمعیت این شهر را ۳۶ میلیون نفر اعلام کرده بودند به این دلیل که می‌خواستند بگویند همه مردم ایران در جنگ شرکت دارند.

امیر دربندی با بیان اینکه دو خصوصیت انس با قرآن و داشتن عکس امام در همه رزمندگان مشترک بود، افزود: رزمندگان برای کشور جان می‌دادند. برخی از آنها امام را ندیده بودند اما برای ایشان سر می‌دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها