پیام استاندار مازندرن به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر:

حماسه فتح خرمشهر،الگوی نسل آینده برای صیانت از آرمان امام و شهدا

«حماسه سترگ و شگرف آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد،مانند عطری آسمانی در خیال و خاطره همه ایرانیان عزیز و فداکار خوش نشسته است و الگویی بزرگ برای نسل‌های آینده در راستای صیانت از مام وطن و ناموس و کیان کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به ملت قهرمان ایران اسلامی و مازندارن ولایی بویژه همه افتخارآفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا تبریک گفت. ‎

متن این پیام به شرح ذیل است:

سوم خرداد نه یک روز و مناسبت تقویمی بلکه یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و یادآور حماسه ای ماندگار، خاطره انگیز و پرافتخار برای ملت غیور و با عظمت ایران است که با حمیت، دلاوری و از خودگذشتگی، برای بازپس‌گیری خاک عزیز ایران و حفظ وجب به وجب این نقشه پرغرور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

حماسه سترگ و شگرف آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد، که در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ثبت شد و عملیات غرورانگیز بیت المقدس را با خود در تاریخ مقاومت ایران اسلامی جاودانه کرد، مانند عطری آسمانی در خیال و خاطره همه ایرانیان عزیز و فداکار خوش نشسته است و الگویی بزرگ برای نسل‌های آینده در راستای صیانت از مام وطن و ناموس و کیان کشور خواهد بود.

سوم خرداد و روز تاریخی فتح خرمشهر به ایران و ایرانی حیاتی دوباره داد و شکوه ایثار و از خودگذشتگی را در سایه رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی به سطحی از شکوه و عظمت رساند که نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس، روز غرورانگیز و پرافتخار سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران، تبریک می‌گویم و از خداوند قادر متعال، برای ملت ایران، توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار