بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سالروز پر افتخار سوم خرداد:
فرا رسیدن سوم خرداد روزآزاد سازی خرمشهر نکوداشت خود باوری،غیرت دینی،همیت،صلابت و شجاعت رزمندگان پرتوان اسلام است که باروحیه بسیجی و با پیروی ازامام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشاندند.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سالروز پر افتخار و ماندگار سوم خرداد بیانیه ای صادر کردد.
در این بیانیه می خوانیم:
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
فرا رسیدن سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر نکوداشت خود باوری ،غیرت دینی،همیت،صلابت و شجاعت رزمندگان پر توان اسلام است که با روحیه بسیجی و با پیروی از امام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشانده و عملیات ظفرمند بیت المقدس را در تاریخ جهان ثبت و ماندگار نمودند.
سوم خرداد ماه سالروز حماسه و مقاومت و پیروزی رزمندگانی است که مظلومانه در مقابل ارتشی ایستادند که با پشتیبانی استکبار و مرتجع منطقه تا بن دندان مسلح بودند و جز برانداختن نظام اسلامی به کمترین راضی نمی شدند.
سوم خرداد ماه پاسداشت غیرتمندی و افتخار آفرینی بسیج و جوانان و رزمندگانی است که با اراده ای پولادین متجاوزین را از سرزمین خود بیرون راندند و این فضاحت برای ارتش کلاسیک بعث و اربابان آمریکایی و اروپایی آنان به فضاحتی ابدی مبدل گشت.
روز تاریخی و با عظمت سوم خرداد ترجمان بصیرت و حماسه سازی جوانان بسیجی مکتب پیر خمینی (ره) بود که اثبات کردند با ولایتمداری ودینمداری و وحدت میشود بر هیمنه پوشالی مادی گرایان و پوچ اندیشانی که با ددمنشی حاکمیت ملتها را به راحتی نقض می کنند،ایستاد و تنها معادلات تسلیحاتی و پولی در جنگ تعیین کننده نیست.بلکه امدادهای الهی و تفضلات پروردگار است که هیچ قدرتی بالاتر از او نیست و همچنان که خود فرموده اند:ان تنصرالله ینصرکم
سازمان بسیج مستضعفین  با اتکال به قدرت لایزال الهی و با پشتوانه مکتب ولایت اعلام می کند:جوانان بسیجی ایران اسلامی دانش آموخته خلف صالح امام راحل عظیم الشان و پویندگان راه شهدای بیت المقدس اند که در چشم انداز شان جز نابودی استکبار و اربابان صهیونیستی آنان به کمترین راضی نخواهند شد.
بسیجیان با اعماق وجود معتقدند: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که "خرمشهر ها در پیش است"با تفکر جهادی و انقلابی و در سایه خدمت بی منت به مردم نظام اسلامی میتوانیم در تمام ادوار آینده تاریخ فتح و نصر را از آن خود نموده و جاودانه بمانیم..
همه جوانان بسیجی آگاه باشند:شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست آغاز شده و آنچه از آنان دیده میشود دیوی پوشالی است که مبتلا به پوکی استخوان بوده که با عملیات روانی سعی در ترساندن و واپسگرایی ساده لوحان دارند.
سازمان بسیج مستضعفین گرامیداشت این روز تاریخی ،توجه جوانان بسیجی را به افتخارات بی بدیل انقلاب درگذشته و حال معطوف نموده و اعلام می دارد:تحت فرامین کاروانسالار انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و با جهاد کبیر در تمامی میدانهایی که به آن ها نیازاست با اقتدار حضور داشته و تا آزادی قدس شریف و نابودی دشمنان قسم خورده لحظه ای از پا نخواهیم نشست.
ان وعدالله حق

ارسال نظرات