مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالحسین علیه السلام گناوه در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه انصار الحسین (ع) گفت::عملیات ازاد سازی خرمشهر نقطه درخشانی در تاریخ دروان دفاع مقدس و کشورمان می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام محمد زاده با تبریک سالروز ازادی خرمشهر گفت: دشمن با تمام قوا و با پشتیبانی تعداد زیادی از ابرقدرت‌های آن روزگار موفق شده بود خرمشهر را اشغال نماید.

وی با بیان اینکه نگه داشتن خرمشهر از نظر استراتژیک برای رژیم بعث عراق و صدام بسیار حائز اهمیت بود، خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نیروی زبده عراقی خرمشهر را از چهار طرف محاصره کرده بودند و نفوذ به آن محل بسیار سخت بود، ولی رزمندگان جان بر کف ایرانی با توکل به خدا و ایمان قلبی توانستند خرمشهر را آزاد کنند.
حجت الاسلام محمد زاده ابراز داشت: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران و دفاع مقدس است.
وی تصریح نمود: دشمن در طول چهل سال از پیروزی نظام و انقلاب اسلامی ایران در تمامی برنامه ها و اهداف خود شکست خورده است.
وی گفت: امروز انقلاب و نظام ایران در تمام جهان شناخته شده است و آزادی خواهان جهان با الگو گیری از مردم ایران و نظام اسلامی ما به مبارزه با استکبار می‌پردازند.
وی ابراز داشت: امروز دیگر درخت انقلاب اسلامی ایران بسیار تنومند شده است و دشمنان قادر به ضربه زدن به آن نیستند و هرروز نسبت به روز قبل شاهد ضعف استکبار و دشمنان نظام و انقلاب و کشور ایران می‌باشیم.
همچنین زیارت عاشورا و زیارت قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهدا بر گزار شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها