جانشین سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران تنها انقلاب تمدن ساز دنیا است، گفت: سقوط خرمشهر حاصل تفکرات مدیریتی لیبرالی بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، سرهنگ پاسدار علی توشه پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سپاه ناحیه رودسر اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس در سال 61 پس از 19 ماه محاصره توسط دشمن بعثی منجر به آزادسازی شد.

وی آزادسازی خرمشهر را برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: خرمشهر به‌فرمان امام راحل که فرمان آزادسازی آن را داده بود با همدلی، وحدت و وفاق توسط رزمندگان و ملت ایران آزاد شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سقوط خرمشهر حاصل تفکرات مدیریتی لیبرالی بود، گفت: پس از 19 ماه حضور دشمن در خرمشهر و انجام خشونت‌های زیاد و جنایات در این قسمت از خاک کشور و پس از عزل بنی‌صدر به دستور امام (ره) با چهار عملیات در طول دو ماه آزاد شد.

وی با اشاره تلفات 35 هزار نفری دشمن در عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه‌تنها در مقابل عراق بلکه مقابل 35 کشور دنیا که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی و به خاک و خون کشیدن جوانان ما به دشمن بعثی خدمات می‌دادند با قوت ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

توشه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه اقتصادی امروز دشمن بر کشور ما تصریح کرد: تحریمی که ملت ایران در دوران دفاع مقدس تحمل کردند به‌مراتب بدتر از تحریم‌های امروز دشمن است کشور در دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمن حتی سیم‌خاردار هم تحریم بودیم و نداشتیم اما ملت ایران با تمام قوت برای اینکه انقلاب و نظام اسلامی بماند و اینکه وعده امام (ره) که پرچم نظام جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی آن امام زمان برسانیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را تنها انقلاب تمدن ساز دنیا خواند و بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر رزمندگان 20 درصد توان دشمن از بین رفت و پس از هشت سال دفاع مقابل دشمن توانستند به پیروزی برسند و امروز هم تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها پناه بردن به آغوش دشمن نیست بلکه تکیه‌بر توان داخلی است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا و خانواده‌های شهداست افزود: شهدا برای دفاع از کشور و حراست از انقلاب اسلامی آگاهانه به آغوش مرگ رفتند و جان‌عزیزشان را فدا کردند و امروز قبور شهدا دارالشفای عاشقان است.

حجت‌الاسلام تقی روحانی امام‌جمعه رودسر در ادامه این مراسم اتحاد، همدلی و وفاق ملی بین اقشار مختلف جامعه و نیروهای مسلح را رمز پیروزی ایران در گام اول انقلاب در برابر دشمن خواند و اظهار کرد: برای پیروزی کشور در گام دوم انقلاب هم به این سه عامل نیازمند هستیم.

به گزارش بسیج، در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل حسنی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر معرفی و از تلاش 20 ماهه سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی فرمانده سابق این ناحیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات