خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تشریح کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در جمع رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به حدیثی از پیامبر اکرم درباره هدایایی که از سوی خداوند متعال به فرد روزه‌دار اهدا می‌شود اشاره کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

هدایای خداوند متعال به روزه‌داران واقعی

به گزارش روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌اله صادقی در جمع رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) به حدیثی از پیامبر درباره اهمیت روزه و روزه‌داری اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم در این حدیث به هدایایی که از سوی خداوند متعال به فرد روزه‌دار اهدا می‌شود اشاره می‌کند و امت خود را به روزه‌داری مخلصانه در ماه مبارک رمضان سفارش می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) افزود: رسول اکرم (ص) در این حدیث بوی دهان فرد روزه‌دار را همانند بوی مشک انبر بر می‌شمارد و خداوند متعال نظر ویژه‌ای به فرد روزه‌دار دارد.

وی با اشاره به این که روزه دار حقیقی فردی است که از گناهان دوری جسته ادامه داد: در ادامه این حدیث آمده است بهشت آماده پذیرایی از فرد روزه دار حقیقی است و خداوند متعال گناهان فرد روزه دار را می‌آمرزد.

صادقی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به 2 گروه از جامعه که شهدا و روزه داران واقعی اذعان می‌دارد بدون واسطه و بدون شفاعت داخل بهشت شوید.

در پایان این نشست جمعی از رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) انتقادات و پیشنهادات خود را در حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) مطرح کردند و حجت‌الاسلام صادقی نیز دستور رفع مشکلات و موانع را به مراجع ذی‌ربط صادر کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها