خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: عملیات الی بیت المقدس یکی از عملیات‌های بزرگی بود که در دوران دفاع مقدس انجام شد و این عملیات انقلاب را بیمه و نظام اسلامی را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

عملیات الی بیت المقدس انقلاب را بیمه و نظام اسلامی را حفظ کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در آئین غبارروبی گلزار شهدای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) این شهرستان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: حضور در مراسمی که مربوط که شهداست سعادت می‌خواهد و این سعادت نصیب هر کسی نمی‌شود و این گونه برنامه‌های معنوی باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: فشارهایی که به ملت ایران وارد شده است به هر ملت دیگری وارد می‌آمد آن ملت به زانو در می‌آمد اما ایران اسلامی چهل سال مقاومت کرد و این یعنی فلز ملت ایران محکم است و با این تهدیدات دشمن فرو نمی‌ریزند .

امام جمعه شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند مردم ما از مردم زمان پیغمبر (ص) بهترند، بیان داشت: ملت ایران برای خدا، دین، دفاع از حق به استقبال همه سختی‌ها و مشکلات رفتند، در دوران انقلاب که عده‌ای شهید شدند تا طاغوت ساقط شود، چه بعد از رفتن طاغوت در مبارزه به گروهک‌های تروریستی که 17 هزار شهید تقدیم انقلاب شد، و در دوران دفاع مقدس که دنیای کفر علیه ایران اسلامی بسیج شد و 200 هزار شهید در راه این نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی با اشاراتی به عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات الی بیت المقدس یکی از عملیات‌های بزرگی بود که در دوران دفاع مقدس انجام شد و این عملیات انقلاب را بیمه و نظام اسلامی را حفظ کرد.

مغیثی با بیان اینکه ملت ایران تا مرز شهادت ایستاده‌اند و دشمن معنای این را نمی‌داند، افزود: دشمن فشارهای اقتصادی را علیه ملت ایران زیاد کرد و تحریم‌ها و محاصره‌ها را علیه این ملت اعمال کرد اما این ملت همان‌هایی بودند که در زمان جنگ با دست خالی و با نیروی ایمان و با اعتقاد به قیامت به جنگ با دشمن رفته بودند و در مقابل استکبار ایستادند و تا مرز شهادت پیش رفتند و حالا با همان نیروی ایمان و اعتقاد به قیامت می‌ایستند.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا بخواهد در برابر ما بایستد ما در برابر دنیای آنها می‌ایستیم، آنها انگیزه‌ای برای مقاومت ندارند، آنها برای دنیا می‌جنگند و ملت ما برای آخرتشان و این فرق بسیار دارد و ملتی که در همه عرصه‌ها ایستادگی کرده با همین نیروی ایمان و اعتقاد یقیناً در گام دوم انقلاب هم موفق خواهد بود.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: مراقب نسل نوجوان و جوان باشید دشمن هدف‌گذاری کرده است تا اعتقادات این ملت و به خصوص نسل نوجوان و جوان را خدشه‌دار و حتی از بین ببرد، مراقب باشید که به تربیت‌کنندگان سرباز برای آمریکا نباشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات