با حضور رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان یزد؛
در بیست و یکمین سالگرد جشنواره تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، از خیرین مدرسه ساز اسفندآباد شهرستان ابرکوه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۹۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، با حضور حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان، هیات همراه و مسئولین شهرستان ابرکوه، بیست و یکمین سالگرد جشنواره تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در آموزشگاه فاطمه الزهرا(س) اسفندآباد برگزار شد.
رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان در این مراسم به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش استان که حامل ابلاغ  پیام ایشام بود از خیرین و مسئولان شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر کرد و گفت : در کنار مردم بودن و ماندن جز عشق و محبت نیست.
حسینعلی ملانوری افزود : به مسئولان استان و شهرستان ابرکوه به خاطر پرورش این چنین افراد خیّر وعاشق تبریک می گویم که باعث شده تا ابرکوه نامی ماندگار در فرهنگ و تاریخ کشور داشته باشد که انشاء ا... بتوانیم قدردان خدمات این عزیزان باشیم.
وی اظهار داشت : جشنواره بیست و یکمین سالگرد تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز همزمان در 200 آموزشگاه های سراسر ایران در حال برگزاری است.
ملانوری خطاب به دانش آموزان گفت : حضور  در مدرسه خیری و درس خواندن در این مدرسه یک افتخار و امتیاز است جایی که در و دیوار آن با محبت و مهربانی ساخته شده است و با چه اوصاف و ویژگی هایی اینجا را بنا نهاده است و توام با سرمشق گرفتن از بزرگان باشد و همت و نگاه و درس خواندن و تلاش شما متفاوت تر خواهد بود و این قول را می دهم که شما آینده ساز این کشور باشید.
مدیر آموزش و پرورش ابرکوه نیز گفت : از 107 آموزشگاه شهرستان ابرکوه ، 24 واحد خیّری هستند که این جشنواره همزمان در این روز در این مدارس برگزار می شود.
کریمی همچنین افزود : 25 درصد فضای آموزشگاه های شهرستان خیّری می باشد. 
در پایان این مراسم از حاج قدمعلی شمس، حاج سیداحمد میرغفاری، حاج حسین سربازی و احمد سربازی خیرین این روستا با اهداء گل و لوح سپاس، تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات