مردم شاهرود با حضور در منطقه شاهوار از این کوه و اقتدار آن در برابر معدن بوکسیت تاش دفاع کرده و زنجیره انسانی تشکیل دادند.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۶۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی بزرگ مردم شاهرود و دوست داران طبیعت با هدف اعتراض به معدن‌کاوی در قله شاهوار بعدازظهر پنج شنبه از مقابل اداره منابع طبیعی شاهرود تا محل قله شاهوار برگزار شد تا دوست‌داران طبیعت همراهی خود را با شاهوار، مام طبیعت، کانون آب‌ساز و حیات‌بخش شمال شرق ایران اسلامی اعلام کنند.
بعدازظهر پنج شنبه بار دیگر شاهرود صحنه حضور مردمی بود که اراده کردند تا بار دیگر بخشی از انفال و موهبت‌های الهی شهرشان را مطالبه کنند قله شاهواری که شش سال است در گیر و دار معدن کاوی آسیب‌های فراوانی دیده است.
مردم شاهرود امروز گردهم آمدند تا بگویند اگر معدنی در حال تخریب منابع آب، خاک، هوا و حیات وحش طبیعی شهرستان شأن هستند، آنان در میدان حضور دارند تا نگذارند که شاهرود خوزستان شود، شاهرود شهری است که محیط زیست در زمره دغدغه‌های اصلی آن محسوب می‌شود چرا که سال‌ها است لابی‌های قدرت و ثروت دست از سر این شهر بر نمی‌دارند و مردم یک روز برای جنگل ابر نگران می‌شوند و روز دیگر برای شاهوار.
ارسال نظرات
پر بیننده ها