خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میانه با بیان اینکه با فتح خرمشهر، مسیر جنگ تحمیلی به نفع ما تغییر کرد و دیوار خیالی و قدرت پوشالی استکبار درهم شکست، اظهارداشت: فتح خرمشهر؛ نگین دوران دفاع مقدس و فتح الفتوح رزمندگان ماست.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با اشاره به مطالبات رهبر حکیم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، مطالعه فراز و نشیب ها و شناخت نقاط ضعف و قوت 40 سال گذشته انقلاب را در برداشتن قدمهای بلند و پیروزمندانه در آینده بسیار مهم دانست و گفت: سوم خرداد بخشی مهمی از این تاریخ است که مطالعه نقاط ضعف و قوتش بسیار حایز اهمیت است.

   وی وجود اتحاد بین ارتش، سپاه و نیروهای مردمی، اعتقاد به نصرت الهی، اعتماد به جوانان، و اعتماد و عتقاد قلبی به ولایت و حرکت در مسیر ترسیمی ایشان را از مهمترین نقاط قوت فتح خرمشهر و عامل اصلی مالیده شدن پوزه استکبار بر خاک برشمرد و غفلت مسئولین از اصل غافلگیری و پیشروی سریع دشمن، نفوذ دشمن در بدنه نظام و نشان دادن ضعف بنیه دفاعی کشور به دشمن را از نقاط ضعف و عوامل اصلی تصرف خرمشهر عنوان کرد.

   محمدی اظهار کرد: نفوذ خطرناکتر از هر عاملی می تواند بر پیکره نظام آسیب برساند و ما این حقیقت را در ماجرای بنی صدر و دلبستگی او به بیگانگان، به وضوح شاهد بودیم.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ و انتظارش برای تماس ایرانیان، گفت: ما بهترین جوانانمان را در دوران دفاع مقدس تقدیم کردیم تا این انقلاب، استوار بماند و اگر امروز ترامپ و استکبار بخواهند حماقت کرده و آغازگر جنگ شوند، آری آنوقت به او زنگ خواهیم زد و خواهیم گفت بیایید اجساد نجس خود را از خلیج فارس جمع کنید.

   آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مزار شهدای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها