مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: روز سوم خرداد روز پیروزی اسلام، ایران و ایمان است؛ روز اراده یک ملت در برابر ارادۀ جهانیان است.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۳۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فرودگاه در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان گفت: روزسوم خرداد روزی است که شهد شیرین پیروزی در کام همه ایرانیان قرار گرفت.

وی افزود: چرا این ملت در سوم خرداد پیروز شد؟ چون همه مردم در هدف واحد، ایستادگی در برابر دشمن و آزادسازی سرزمین و وطن هم رأی، هم هدف، همدل و همفکر بودند، این اولین شرط برای ساختن پیروزی ملی است، هر روز که می‌خواهیم پیروزی بزرگ بیافرینیم باید در کنار هم قرار بگیریم، باید همفکر و هم هدف شویم تا بتوانیم پیروز شویم.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: خرمشهر تنها دستیابی و فتح خاک نبود بلکه دستیابی به ارزش‌های ملت مؤمن و سرافراز ایران بود، ما با آزادسازی خرمشهر به دنیا اعلام کردیم نه یک وجب خاک دیگران را می‌خواهیم تصرف کنیم و نه خواهیم گذاشت یک کف دست از خاک سرزمین ما در تصرف متجاوزین باقی بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: همان‌طور که در خرمشهر با راهبری امام‌مان و با ایستادگی و ایثار پیروز شدیم، امروز هم با راهبری رهبر فرهیخته و معظم انقلاب اسلامی و با وحدت، اتحاد و همدلی در اهداف ملی‌مان پیروز خواهیم شد.
ارسال نظرات