خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی مقابل دشمنان خود همچنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۰۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی ظهر امروز در مراسم نکوداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی مقابل دشمنان خود هرگز کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن نسبت به ایران اسلامی به هیچ عنوان کارساز نبوده و نخواهد بود، اضافه کرد: ما اهل مذاکره نیستیم و در برابر فشار دشمن کوتاه نمی‌آییم و همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌ها مقاومت می‌کنیم.

این مسوول به تقدیم ۱۱۰ شهید از آذربایجان‌غربی در طول عملیات بیت‌المقدس با وجود درگیر بودن این استان در جریان جنگ تحمیلی و مشکلات داخلی اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که رزمندگان ما نسبت به کل کشور و حریم ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه حساسیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که برخی به دنبال فراموشی، تحریف معارف و ارزش‌های دفاع مقدس هستند، این مردم و خانواده شهدای بزرگوار هستند، که در برابر تمام این تحریف‌ها و تهدیدات ایستادگی کرده‌اند و این ارزش‌ها را به نسل جدید انعکاس می‌دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه بزرگترین دارایی این نظام و انقلاب همین مردم هستند، اضافه کرد: انقلاب با همت مردم از سال 57 تاکنون در مقابل آسیب‌های مختلف حفظ شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات