خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین علی رمضانی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا گفت: سوم خرداد از عنایات بی بدیل خداوند و معجزه جنگ بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از غرب اصفهان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) حجت الاسلام والمسلمین علی رمضانی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله سراسر معجزه و عنایات حضرت حق به جبهه اسلام و مسلمین بود گفت: یکی از شاخص‌های بارز جنگ تحمیلی آزاد سازی خرمشهر از دست متجاوزان و نیرو‌های بعثی بود.
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه درجنگ تحمیلی تمام کفار تا دندان مسلح شده و به مصاف ایران اسلامی آمده بودند گفت: انقلاب اسلامی مهمترین معجزه قرن بود که کفار و دشمنان می‌خواستند این معجزه را کمرنگ و در نطفه خفه کنند به این دلیل به مرز‌های کشور عزیزمان حمله کردند.
ولی با درایت و رهبری امام راحل عظیم الشان باعث شد که تمامی فتنه‌ها، جنگ‌ها و آشوب‌های اول انقلاب و جنگ تحمیلی خنثی شود و این نهال نو رسیده به درخت تنومند، محکم و استواری تبدیل شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: هم اکنون دشمنان اسلام و ایران اسلامی درصدد ضربه زدن به کشور و دستاورد‌های انقلاب هستند که با درایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همه‌ی این توطئه‌ها خنثی شده و انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ادامه افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ خرمشهر‌ها در پیش است و همانطور که خرمشهر را نیرو‌های مردمی از لوث وجود بعثی‌ها آزاد کردند امروز نیز تمام مردم باید در صحنه کارزار با دشمن و جنگ نابرابر اقتصادی وارد شوند.
رمضانی در پایان تاکید کرد امروز نیمی از خرمشهر‌های آزاد سازی ایران اسلامی از لوث وجود مفسدان اقتصادی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها