امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امروز جنگ جنگ اراده هاست گفت: ملت ایران برای خدا مبارزه می کند و نقشه های دشمنان نمی تواند تأثیری بر حرکت آنها داشته باشد
کد خبر: ۹۱۴۱۰۴۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با اشاره اینکه باید حدأکثر بهره برداری را از ماه عشاق الهی و شهر صیام را داشته باشیم گفت: همه عوالم وجود در این ضیافت الهی شرکت دارند.

وی با تأکید بر اینکه این ماه کمک می کند که ما را از وابستگی های دنیایی نجات پیدا کنیم افزود: سفره احسان با عظمت خداوند برای تمام عالم پهن شده و فرصت هایی همه جانبه و با برکتی در این ماه مبارک وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عیدی واقعی مسلمین را وحدت دانست و گفت:همچنین نصرت های الهی،امدادهای غیبی،رعب دشمن،تحکیم وحدت و تقویت همبستگی باید عیدی ما مسلمین در روز عید سعید فطر باشد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه قرآن کریم در مورد جریان بدر این موضوع را بیان می کند که دست الهی همیشه در برابر زورگویان پیروز است افزود: همین که دنیا وحدت و همبستگی ملی را در کشور ببیند با وجود همه شگردهای دشمن به برکت اقتدار نیروهای مسلح،هوشیاری ملت و رهبری الهی ناچیز شده اند برای ما کافیست.

آیت الله دری نجف آبادی همبستگی ملی در برابر توطئه های دشمنان را نعمت های الهی خواند و بیان داشت:در طول چندین سال گذشته شخصیت هایی چون امام و مقام معظم رهبری در تاریخ که لیاقت کشتیبان یک ملت دینی را داشته باشند کم است و باید قدر این نعمات را بدانیم.

وی با انتفقاد از کسانی که ملت را از جنگ می ترسانند و به مذاکره و تسلیم دشمن دعوت می کنند گفت: برخی پاریس نشینان،لندن نشینان و یا داخلی های غافل و خائن تحلیل های آبکی می کنند و ملت را از دشمن پوچ می ترسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به کشورهای به اصطلاح ابرقدرتی چون آلمان،انگلیس،ژاپن و حتی اتحادیه اروپا وابستگی کامل به آمریکادارند افزود:اینها به نوعی جزیره وابسته به آمریکا هستند. که حتی امنیت آنها هم به آمریکا وابسته است.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه ما در سایه مقاومت قطعا به پیروزی های بزرگ دست پیدا خواهیم کرد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ جنگ اراده هاست و دشمن در برابر اراده با عظمت ملت هیچ غلطی نمی توانند کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران برای خدا مبارزه می کند و نقشه های دشمنان نمی تواند تأثیری بر حرکت آنها داشته باشد افزود:ملت ایران در روز قدس شریف نشان خواهند داد در برابر وعده های الهی محکم ایستاده است.

وهدف اصلی صدام را گرفتن خرمشهر دانست و افزود: با این کار از جانب رزمندگان اسلام سیلی محکمی خورد و شجاعت آنها سبب شد تا همه در خدمت جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به پیش رو بودن روز قدس بیان داشت: مسائل اقتصادی و حاشیه ها نباید مانعی برای حضور کمرنگ ملت در روز قدس شود و باید پر قدرت تر از گذشته به خیابان ها بیایند.

امام جمعه اراک روز قدس را مانور قدرت نمایی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان خواند و افزود: ملت ایران در روز قدس به همه عالم می گوید در برابر تمامی زورگویان محکم ایستاده است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح مقتدر کشور از هر زمانی آگاه تر و هوشیارتر هستند افزود: علاوه بر اینکه باید آرایش نظامی را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کنیم باید آرایش وحدت و فرهنگی هم در جامعه حفظ کنیم و بیش از گذشته آنها را تقویت نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: درس های بزرگ تاریخ برای حفظ وحدت و همبستگی ملی را نباید فراموش کنیم و حوادث یوم الله چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات