فرمانده سپاه قدس گیلان در اجتماع بزرگ آذری زبانان مقیم گیلان:
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وحدت مسئولان ما باعث ناامیدی دشمن شده گفت: باید از اختلافات پرهیز کنیم، زیرا این کار به رشد و پیشرفت کشور و نا امید شدن دشمنان کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۴۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
وحدت مسئولان دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس و در اجتماع عظیم آذری زبان‌های مقیم رشت با بیان اینکه سند انقلابی بودن مردم ما شهید بابک نوری هریس است اظهار کرد: شهید مدافع حرم بابک نوری می‌توانست به اروپا برود، اما به سوریه رفت و راه مولای خود را در پیش گرفت.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از امام حسین (ع) داریم افزود: ما هر چه داریم از مسجد داریم و شهید نوری هم در مسجد بزرگ شد و از مسجد برای دفاع از حرم اعزام شد و این نشان می‌دهد که مسجد نقش بزرگی در پرورش فرزندان مان دارد و به همین دلیل مساجد باید فعال باشند، زیرا ما اکنون در سنگر مسجد هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه آرایش دشمن امروز در وزارت خزانه داری آمریکا است اظهار کرد: ۱۵ سال پیش سپاه قرارگاه امنیت غذایی را تشکیل و ۶ محصول غذایی را به خودکفایی رسید و آن اتفاق امروز برای مفید بود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بنزین کشور تامین شد افزود: مردم پای این انقلاب نشسته اند و دشمن از طریق راه اندازی شبکه ماهواره‌ای درصدد ضربه زدن به انقلاب است، اما حضور دو میلیون جوان در اربعین حسینی نشان دهنده بصیرت بالای ملت ایران است.
 
وحدت مسئولان دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند

وی با اشاره به اینکه مسئولان به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه کنند بیان کرد: مسئولان باید نگاه انقلابی و جهادی به موضوع داشته باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز می‌تواند پنج برابر جمعیت فعلی خود را غذا بدهد گفت: مگر می‌شود مسئولان ما توانایی کنترل قیمت پیاز را در بازار نداشته باشند، مسئولی که نگاه اش به غرب است و از آمریکا می‌ترسد باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است.

عبدالله پور با بیان اینکه اگر دوباره مذاکره شود احتمال جنگ وجود دارد گفت: مذاکره یعنی که قدرت موشکی کشور را تقدیم دشمن کنیم، اما مردم بدانند که نه جنگ و نه مذاکره‌ای صورت می‌گیرد.

وی با اذعان به اینکه دلیل تمامی پیروزی‌ها کشور، ملت ایران است بیان کرد: این انقلاب در دست جوانان است و تمامی موفقیت‌های ما در تمامی عرصه‌ها مرهون تلاش جوانان است و قدرت نظامی اکنون ما نیز حاصل جوانان ملت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وحدت مسئولان ما باعث ناامیدی دشمن شده خاطرنشان کرد: باید از اختلافات پرهیز کنیم، زیرا این کار به رشد و پیشرفت کشور و نا امید شدن دشمنان کمک می‌کند.

سردار محمد عبدالله پور با تأکید بر روشنگری از نقشه‌های دشمن برای مردم گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و تمام توان خود در حال ضربه زدن به انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب یک مثلث سه‌ضلعی است، بیان کرد: ایجاد ناامیدی در مردم نخستین ضلع مثلث نقشه دشمن، بوده که برای این کار با تکیه‌بر ایجاد فضای دوقطبی در کشور درصدد ضربه به نظام است که با تدابیر رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ضلع دوم دشمن برای ضربه به انقلاب تحریم اقتصادی است، افزود: دشمن ۴۰ سال است که انقلاب را تحریم کرده و این موضوع تازگی ندارد، اما اکنون جریان نفوذ و لیبرال به جوانان میدان نمی‌دهد تا به‌خوبی مشکلات کشور را حل کنند.
 
وحدت مسئولان دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند

وی با بیان اینکه کوبیدن بر طبل مذاکره سومین ضلع ضربه به انقلاب است، گفت: به راه انداختن جو رسانه‌ای و سایه جنگ، برای فراهم کردن شرایط مذاکره بوده، اما سلاح ما در برابر مذاکره مقاومت است.

عبدالله پور با اشاره به تأسیس رادیو آزادی توسط آمریکا برای از بین بردن شوروی افزود: دشمن از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جهت ملتهب کردن شرایط جامعه استفاده می‌کند.

وی با اشاره تشکیل جبهه توسط دشمن برای ضربه زدن به انقلاب تصریح کرد: امروز اروپایی‌ها و رژیم‌های کودک کش منطقه به‌ویژه آل سعود خائن بله‌قربان‌گو آمریکایی‌ها هستند و آمریکایی‌ها ناو هواپیمابرشان را به خلیج‌فارس آوردند تا به فکر خودشان ما را بترسانند، اما از ترس ناوشان را نزدیک مرز‌های ما هم نکردند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرگذارترین حرکت جهانی بوده که به ثبات کامل رسید، افزود: امروز تمام شاهرگ‌های حیاتی دنیا در دست جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان در تلاش هستند که جلوی پیشروی انقلاب را بگیرند.

عبدالله پور با بیان اینکه ملت ایران کانون قدرت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اختیاراتی که در این دوره به دولت داده شده به هیچ دولتی داده نشده و خود دولت باید این مشکلات اقتصادی را برطرف کند درحالی‌که سوء تدبیر‌ها باعث افزایش قیمت کالا‌های اساسی مردم شده و این یک خیانت آشکار است.

وی با بیان اینکه با تمامی مشکلات اقتصادی موجود، مردم باز هم عاشق انقلاب و ولایت هستند، گفت: مشکلات اقتصادی موجود باید با مدیریت جهادی و انقلابی برطرف شود، زیرا با فکر ترسیدن از آمریکا نمی‌توان کشور را اداره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات