خبرهای داغ:
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور:

اختصاص بیش از 11 درصد اعتبارات کشوری به استان قزوین/ تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین قابل تقدیر است

حاجی محمدی گفت:. در سفر مقامات کشوری بیش از یازده درصد اعتبارات کشوری به استان قزوین اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۳۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای برنامه و توسعه استان قزوین به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور دکتر حاجی محمدی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسوولان دستگاههای استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

حاجی محمدی در این جلسه بیان کرد: در حال حاضر 67 میلیارد تومان اوراق پیمانکاران را تسویه کرده ایم و در واقع اعتبار دولت را حفظ کرده ایم.

وی گفت: میزان تنزیل اوراق به زیر هشت درصد رسیده و امیدواریم با تدابیر بانک مرکزی، اتفاقات خوبی در کشور رقم بخورد.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در شرایط سختی هستیم اما با ایمان موجود ما مرد شرایط سختیم و مطمئنا این شرایط را رد خواهیم کرد.

حاجی محمدی ضمن اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی اظهار کرد: رییس جمهور سی و یک سفر استانی داشتند و مجموعا با توجه به طرح های ابلاغی، 25 هزار میلیارد تومان ابلاغ در سفر ایجاد شد و تا امروز 41 هزار میلیارد تومان تحقق یافته است.

وی افزود: تمام پروژه هایی که در محدوده جغرافیایی استان قرار دارند، باید تمام اختیارات این پروژه ها به استانها واگذار شود. در خصوص پروژه های عمرانی نیز آمادگی بازدید و رفع مطالبات پیمانکاران تا دو ماه آینده برنامه هایی را اجرا نماییم.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: متاسفانه مجلس طی دوسال اخیر به دلایل خاص، همکاری لازم را با سازمان برنامه و بودجه نداشته و این سازمان را حمایت نکرده است.

حاجی محمدی اضافه کرد: در سفر مقامات کشوری بیش از یازده درصد اعتبارات کشوری به استان قزوین اختصاص یافت.

وی گفت: بزودی 23 هزار میلیارد تومان اعتبار ملی به استانها تخصیص خواهد یافت که بالطبع مشکلات استان در اختصاص اعتبار از این بودجه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: تلاشهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین، بسیار قابل تقدر است. در حال حاضر چیزی بنام سپاه و ارتش و غیره به طور مجزا نداریم بلکه همه با هم یک نیروی واحد برای رفع مشکلات و رونق کشور هستند.

حاجی محمدی گفت: کشور یک محدوده جغرافیایی دارد و مطمئنا همه با هم باید سازندگی داشته باشند و مناطق محروم باید مد نظر این قرارگاه قرار گیرد.

 

1010/پ3-/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار