بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر؛

حماسه فتح خرمشهر الگوی مقاومت در مقابله با جنگ تبلیغاتی آمریکا است

سپاه کربلا مازندران به مناسب سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۰۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا مازندران به مناسب سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خردادماه هرسال یادآور حماسه عظیم ملت ایران است که نقطه عطف تاریخ سراسر پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود. سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر روز ملی ایثار و پیروزی، فرصت مناسبی برای بازنمایی روحیه مقاومت و مجاهدت و عبور از پیچ تاریخی در دوران پس از چهل سالگی انقلاب برای دست یابی به اهداف و آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی می باشد.

فتح خرمشهر نتیجه مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان این مرز بوم بود که پرورش یافته مکتب قرآن و عترت بودند و درجنگ اراده ها با ایمان الهی و تبعیت از امام زمان خویش توانستند رژیم تا بن دندان مسلح بعثی تحت حمایت استکبار جهانی را به خاک ذلت بنشانند.

عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهرقهرمان که به فرموده امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد»،تمامی معادلات و محاسبات ابرقدرت های شرق و غرب به ویژه آمریکای جنایتکار و خونخوار و رژیم منحوس صهیونیستی را بهم ریخت و ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داد. آزادسازی پرافتخار خرمشهر که در تاریخ امت اسلامی ماندگار شد،حاوی مهم ترین و اساسی ترین پیام به جهانیان به ویژه امت اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران بود که می توان با مقاومت و ایستادگی نه تنهادر برابر خواسته های پرفریب دشمن تسلیم نشد بلکه کمر ابرقدرتهای جهانی را با اتکا به خدا، تحت زعامت ولی امر زمان و با استفاده از ظرفیت عظیم درونی شکست و دشمن را به زانو در آورد.

لذا در عصری که راهبرد نظام استکباری جهان در راس آن شیطان اکبر آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل بر طبل جنگ‌های نیابتی و تروریستی منطقه می کوبند و همچنین در پی استمرار ناکامی ها در مهار توان و اقتدار منطقه‌ای و شکست انسجام درونی ایران در جهت هدف‌گذاری بر شکست روح مقاومت و ایستادگی با اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ به جنگ تبلیغاتی و رسانه ای روی آوردند و از طرفی نیز پیاده نظام های دشمن در داخل با ایجاد دو قطبی‌های کاذب و خیالی با هدف فاصله اندازی بین مردم و نظام در تلاش برای براندازی هستند، تجربه سوم خرداد سال 61 که منجر به بزرگترین پیروزی تاریخ شد، برای ملت بزرگ ایران و همه مسئولان خدمتگزار درس بزرگی در چشم انداز نظام اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب نیازمند استفاده از ظرفیت بزرگ نیروی جوان متعهد برای پیاده سازی گام دوم انقلاب است.

فلذا بازخوانی حماسه مقاومت و ایستادگی دوران طلایی دفاع مقدس برای آینده سازان کشور در نهادینه کردن تفکر جهادی و مقاومت در زمانی که بفرموده رهبرمعظم انقلاب «همه مسئولان و آحاد ملت در مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد و با احساس مسئولیت و آمادگی وارد میدان شوند»برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم لازم و ضروری است.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان که همزمان شده با ایام ضیافت الله،با ادای احترام به روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدای تاریخ ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه شهیدان گلگون کفن دیار علویان استان شهید پرور مازندران با تجدید عهد با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام و‌ مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام میدارد با اراده انقلابی وآمادگی همه‌جانبه برای فتح خرمشهرها و به اهتزار درآوردن پرچم اسلام ناب محمدی(ع) همچون دوران دفاع مقدس خط شکن و خط نگهدار بوده و به هرگونه اشتباه محاسباتی و خطای راهبردی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار